دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال:

قلعه‌نویی جایی در برنامه‌های استقلال ندارد/ مانع جلسه شفر با جباری نمی‌شویم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هدف ما ادامه همکاری با شفر است و قلعه‌نویی جایی در برنامه‌های استقلال ندارد.
کد خبر : 237709

حسن زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره ناکامی وینفرد شفر در حل مشکل گلزنی تیم استقلال گفت: «نباید بیش از حد به شفر سخت بگیریم. او توانسته تیم را در وضعیتی قرار بدهد که میانگین گل‌های خورده‌مان به طور شگفت‌انگیزی متوقف شده و الان استقلال یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را دارد. روی گلزنی بازیکنان هم کارهای مختلفی صورت گرفته و به طور حتم در هفته‌های آینده این موضوع نیز حل می‌شود.»


وی افزود: «شفر مربی با دانشی است و به خوبی تیم را در وضعیتی قرار داده که حریفان فرصتی برای گلزنی پیدا نمی‌کنند. تردیدی نیست که در نیم‌فصل سرمربی آلمانی تیم با جذب بازیکنانی که تیم نیاز دارد، شرایط را به گونه‌ای جلو می‌برد که استقلال در دیدارهایش گل‌های زیادی به حریفانش می‌زند و دیگر مسئله مشکل گلزنی تیم سوال هواداران نخواهد بود.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه وی مدعی شده بود استقلال در پایان هفته هجدهم در میان 3 تیم بالای جدول است ولی در فاصله 4 هفته تا هفته هجدهم آبی‌پوشان 9 امتیاز از تیم سوم جدول کمتر اندوخنه‌اند، بیان کرد: «از آن زمان که من گفتم به جمع 3 تیم بالای جدول در هفته هجدهم می‌رسیم، بازی‌های بسیار خوبی را ارائه کردیم و مستحق کسب امتیازات بیشتری بودیم ولی بدشانسی و عدم دقت بازیکنان در استفاده از موقعیت‌ها باعث شد تا به همه آنچه لایقش بودیم،‌نرسیم. مطمئن باشید استقلال در ادامه فصل خیلی بهتر عمل می‌کند و فرصت‌های از دست رفته را جبران می‌کند.»


وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار استقلال با سپاهان خاطرنشان کرد: «پیش‌بینی من کسب 4 امتیاز از دو دیدار آخر استقلال در نیم‌فصل اول برابر پیکان و سپاهان بود. حالا که بازی با پیکان با خوش‌شانسی حریف مساوی شد، به‌طور حتم مقابل پیکان برنده می‌شویم و نیم‌فصل اول را با کسب 20 امتیاز به پایان می‌رسانیم.»


زمانی در مورد حضور امیر قلعه‌نویی سرمربی ذوب‌آهن از نیم‌فصل دوم در استقلال تصریح کرد: «چنین موضوعی را از شما می‌شنوم. هدف ما همکاری با شفر است و قلعه‌نویی جایی در برنامه‌های استقلال ندارد.»


وی در واکنش به این موضوع که مجتبی جباری در لیست مازاد وینفرد شفر قرار گرفته چون افتخاری و دیگر مدیران استقلال اجازه ندادند این بازیکن با سرمربی آلمانی تیم ملاقات داشته باشد، تصریح کرد: «اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. شفر لیست مازادی نداده که بخواهد جباری در آن قرار بگیرد. اتفاقا ما استقبال می‌کنیم که جبازی دیداری با سرمربی تیم داشته باشد. قرار بر این است که واسطه‌ها فضایی حاصل کنند که شفر و جباری با یکدیگر جلسه‌ای داشته باشند تا در نهایت شفر تصمیم لازم را در مورد این بازیکن بگیرد. آنچه شفر به ما بگوید همان کار در مورد جباری اجرایی می‌شود. نه تنها جباری بلکه همه بازیکنان را با تصمیم شفر در موردشان عمل خواهیم کرد.»


زمانی در مورد جدایی رحمتی از استقلال در نیم‌فصل به‌خاطر نیمکت‌نشینی متوالی از سوی شفر، اظهار داشت: «من خبری در این رابطه نشنیدم. رحمتی به طور مستمر در تمرینات تیم حضور دارد و آماده بازی برای تیم است. اینکه چه زمانی از او در ترکیب تیم استفاده می‌شود، بستگی به نظر سرمربی تیم دارد. ضمن اینکه در این مدت اعتراضی از رحمتی مبنی بر بازی نکردنش مطرح نشده است.»


وی در مورد مطالبات استقلال از سازمان لیگ گفت: «این مسئله مدت‌هاست باشگاه را اذیت می کند ولی مشخص نیست چه زمانی پرداخت‌ها صورت می‌گیرد. امور مالی باشگاه پیگیر این قضیه هستند و امیدوارم به زودی به حق‌مان برسیم.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره بدهی به اداراه مالیات و گرفتن مطالبات از اسپانسرهای باشگاه نیز خاطرنشان کرد: «قرار شده یک سری اصلاحات در بدهی‌های باشگاه به سازمان امور مالیاتی صورت گیرد تا از میزان آن کسر شود. اسپانسرها هم مطابق توافق در حال پرداخت مبالغ توافق شده هستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته