دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1396 - 08:58
آغاز نیم فصل دوم رقابت های بسکتبال بعد از 20 روز تعطیلی؛

توپ بسکتبال به حرکت درآمد؛ کار راحت بالانشینان در هفته اول

هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال از امروز آغاز و در این هفته 8 تیم باید به مصاف هم بروند.
کد خبر : 237681

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،‌ مسابقات لیگ‌ برتر بسکتبال پس از 20 روز تعطیلی از امروز از سر‌گرفته می شود و تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ طبق برنامه سازمان‌ لیگ در هفته اول دور برگشت مقابل حریفان خود قرار می‌گیرند.


پتروشیمی- آل‌یس گرگان


قهرمان نیم‌فصل‌ اول تیم‌پتروشیمی بندر‌امام با مربیگری مهران شاهین‌طبع در هفته اول دور برگشت کار راحتی پیش رو دارد، شاگردان شاهین طبع تنها تیم بدون باخت این مسابقات هستند و با 16 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارند. پتروشیمی‌ها این هفته مقابل یس‌آل گرگان که هم اکنون در جایگاه هفتم قرار دارند، به میدان میروند. به طور حتم شاگردان شاهین طبع برای تثبیت قهرمانی خود کار راحتی مقابل حریف گرگانی خود دارند. یس آل‌گرگان در حال حاضر ۸ بازی در کارنامه خود دارد که از دو برد و 6 باخت و 10 امتیاز حاصل کار آنها در نیم فصل اول بوده است.


شهرداری تبریز- مهرام


بعد از پتروشیمی تیم بالانشین جدول شهرداری تبریز است، شهرداری‌ها در نیم فصل اول با 8 بازی و 6 برد و 2 باخت و در مجموع 14 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند و یکی از حریفان اصلی پتروشیمی محسوب می‌شوند. این تیم در هفته اول دور برگشت در تهران مهمان تیم مهرام است. شاگردان مصطفی هاشمی هم در نیم فصل اول با 8 بازی و 5 برد و 3 باخت و در مجموع 13 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. مهرام در هفته اول نیم فصل اول تیم شهرداری تبریز را شکست داد و از همین روی کار سختی در هفته اول دور برگشت دارند؛ چرا که تبریزی ها مصمم هستند که اولین باخت خود را مقابل مهرام جبران کنند از سوی دیگر در حال حاضر این تیم یکی از حریفان جدی پتروشیمی است و قصد ندارد به همین راحتی شکست بخورد.


رعد پدافند خوزستان ـ دانشگاه آزاد


از دیگر بازی‌های این هفته دیدار دو تیم رعد‌پدافند خوزستان مقابل دانشگاه آزاد است؛ دانشگاه آزاد با مربیگری فرزاد کوهیان در نیم فصل اول در جایگاه ششم قرار دارد.آنها 8 بازی و 3 برد و 5 باخت و در مجموع 11 امتیاز در کارنامه خود دارند. در هفته اول شاگردان کوهیان کار راحتی مقابل حریف خود دارند؛ تیم پدافند خوزستان در حال حاضر با با 8 بازی و 1 برد و 7 باخت و در مجموع امتیاز 9 در جایگاه هشتم جدول قرار دارند و همین فرصت خوبی است تا تیم دانشگاه آزاد با برتری مقابل این تیم جایگاهش را در جدول ارتقا دهد.


نفت آبادان ـ شهرداری گرگان


آخرین بازی این هفته هم بین دو تیم نفت آبادان و شهرداری گرگان است؛ آبادانی ها در تیم فصل اول با 8 بازی و 6 برد و 2 باخت و در مجموع امتیاز 14 در جایگاه سوم قرار دارند و دوش به دوش تیم شهرداری تبریز هستند. آبادانی ها در این هفته البته کار راحتی دارند؛ آنها باید مقابل تیم قعرنشین شهرداری گرگان به میدان میروند. تیمی که از 8 بازی در نیم فصل اول هیچ بردی به دست نیاورده است و با این شرایط مقابل تیمی که 6 برد در کارنامه خود دارد کار سختی خواهد داشت.


*نیروی زمینی در این هفته با قرعه استراحت روبه رو است.


برنامه دیدارهای هفته دهم (هفته اول دور برگشت) از مسابقات لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:


* یس‌آل گرگان ـ پتروشیمی بندر امام


* مهرام تهران ـ شهرداری تبریز


* رعد پدافند خوزستان ـ دانشگاه آزاد


* نفت آبادان ـ شهرداری گرگان


جدول رده‌بندی رقابت‌های بسکتبال لیگ باشگاه‌های کشور پیش از آغاز دور برگشت به شرح زیر است:


۱ـ پتروشیمی بندر امام (8 بازی ـ 8 برد ـ بدون باخت ـ 16 امتیاز)


۲ـ شهرداری تبریز (8 بازی ـ 6 برد ـ 2 باخت ـ 14امتیاز)


۳ـ نفت آبادان (8 بازی ـ 6 برد ـ 2 باخت ـ 14 امتیاز)


۴ـ نیروی زمینی (8 بازی ـ 5 برد ـ 3 باخت ـ 13 امتیاز)


۵ـ مهرام تهران (8 بازی ـ 5 برد ـ 3 باخت ـ 13 امتیاز)


۶ـ دانشگاه آزاد (8 بازی ـ 3 برد ـ 5 باخت ـ 11 امتیاز)


۷ـ یس‌آل پرگان (8 بازی ـ 2 برد ـ 6 باخت ـ 10 امتیاز)


۸ـ رعد پدافند خوزستان (8 بازی ـ 1 برد ـ 7 باخت ـ 9 امتیاز)


۹ـ شهرداری گرگان (8 بازی ـ بدون برد ـ 8 باخت ـ 8 امتیاز)



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته