دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرسپولیس بدون «برانکو» به این موفقیت‌ها نمی‌رسید/ سرخپوشان 5 هفته زودتر قهرمان می‌شوند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بدون هدایت برانکو به موفقیت‌های یکی دو سال اخیرش نمی‌رسید.
کد خبر : 237662

محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر که منجر به قهرمانی شد گفت: «پرسپولیس مسیری که از دو سال گذشته آغاز کرد را همچنان با قدرت ادامه می‌دهد و همانطور که پیش بینی می‌شد قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد. این موفقیت مرهون هماهنگی خوب مدیریتی و همچنین کادر فنی و بازیکنان است. در این سال‌ها ثبات مالی خوبی هم در پرسپولیس حاکم شد و مشکلاتی هم که در این باشگاه وجود داشت با مدیریت خوب در کار تیم خللی وارد نکرد.»


وی ادامه داد: «پرسپولیس در نیم فصل اول از نظر آماری بهتر از فصل گذشته کار کرد و همه بازیکنان در کمال آرامش و احترامی که به همدیگر می‌گذارند شرایط خوبی برای پرسپولیس رقم زدند. هیچ مهره‌ای در پرسپولیس از حضور ثابتش در ترکیب مطمئن نیست و همین مساله ایجاد انگیزه در بین بازیکنان بوجود می‌آورد تا این تیم بتواند چنین نتایج خوبی کسب کند.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد نقش برانکو در موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم بیان کرد: «متاسفانه برخی افراد اعتقاد دارند که حضور بازیکنان قوی باعث موفقیت پرسپولیس در چند فصل گذشته شد و نقش برانکو را زیر سوال می‌برند. اما اگر برانکو نبود پرسپولیس به چنین موفقیت‌هایی نمی‌رسید و گواه این ادعا هم این نکته است که در سال‌های گذشته بازیکنان به مراتب بهتری در پرسپولیس بودند اما ما شاهد چنین نتایجی از تیم نبودیم. برانکو یک روانشناس است و با پشتکارش و همچنین نظم خاصی که در تیم بوجود آورد باعث موفقیت تیم شد.»


زادمهر در رابطه با وضعیت پرسپولیس بعد از رفتن برانکو از این تیم اظهار داشت: «همیشه در یک باشگاه باید کار به صورتی پیش رود که ساختار سازی شود وقتی این کار صورت گرفت تیم خودش نتایج خوبی کسب می‌کند. به عنوان مثال بارسلونا در چند سال گذشته 5 مربی عوض کرد اما ما شاهد هستیم که همیشه در بالاترین سطح فوتبال اروپا قرار دارد. پرسپولیس هم اگر بتواند ساختارسازی خوبی در لیگ انجام دهد دیگر نیاز به برانکو نیست و با هر مربی می‌تواند نتیجه خوبی کسب کند. مهم این است که ساختار باشگاه درست شود و بعد از آن مربیان بعد از برانکو هم می‌توانند نتایج خوبی با این تیم بگیرند.»


وی در مورد نقل و انتقالات نیم فصل و اضافه شدن بازیکنان جدید به پرسپولیس گفت: «پرسپولیس در این فصل بازیکنان خوبی در هر پست دارد و نیاز به جذب بازیکن در نیم فصل ندارد. در حال حاضر محرمی، رسن، مصلح، رادشوویچ و نعمتی بازیکنان خوبی هستند که توانایی حضور در ترکیب پرسپولیس را دارند و خرید بازیکنان جدید تصمیم اشتباهی است.»


زادمهر در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتایج پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: «پرسپولیس شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد و احساس من این است که تیم 5 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود. این نتایج سطح توقع هواداران را بالا برد و پرسپولیس باید بیشتر به فکر موفقیت بیشتر در آسیا باشد. هر چند در فصل گذشته هم اگر شرایط میزبانی در تهران فراهم بود پرسپولیس می توانست به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته