دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست سازمان چاپ و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد خبر داد:

چاپ ۱۸۲ عنوان کتاب و ۱۶۸ عنوان فصلنامه علمی در نیمه نخست امسال

سرپرست سازمان چاپ و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تیراژ کل کتاب‌ها و نشریات  منتشر شده در چاپ‌خانه دانشگاه در شش ماهه نخست سال جاری گفت: در این مدت ۱۸۲ عنوان کتاب و ۱۶۸ عنوان فصلنامه و مجله علمی و پژوهشی در چاپخانه دانشگاه آزاد اسلامی به زیور طبع آراسته و منتشر شده‌است.
کد خبر : 237601

دکتر صالح اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به رشد آثار چاپ شده اعم از کتاب، فصل‌نامه، مجله و روزنامه در چاپ‌خانه دانشگاه نسبت به دوره مشابه در سال قبل گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۳۰۴ شماره شابک، ۴۸ عنوان فیپا و ۵۲ مجوز چاپ کتاب اخذ شده است.


وی افزود: البته آمار فیپا و مجوز اخذ شده فقط مربوط به انتشارات مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است و اگر بخواهیم مجموع عملکرد بیش از ۴۰ انتشارات فعال از حدود ۷۰ انتشارات در واحدها را هم اضافه کنیم حداقل۲۵۰ فیپا و مجوز کتاب در این مدت اخذ شده است.


اسکندری درباره چاپ نشریات و روزنامه‌ها نیز گفت: در نیمه نخست امسال مجموعا ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۸۳۰ نسخه روزنامه و هفته‌نامه در چاپخانه دانشگاه منتشر شده است.


وی گفت: اغلب کتاب‌های منتشره در حوزه‌های موضوعی کمک آموزشی و پژوهشی دسته‌بندی می‌شوند. البته در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی نیز کتاب‌هایی منتشر شده است که از آن جمله می‌توان به چاپ دوم اثر ارزشمند و فاخر "منظومه فکری مقام معظم رهبری" اشاره کرد که با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی صورت گرفت.


سرپرست سازمان چاپ و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از چاپ ده‌ها میلیون برگه امتحانی، سربرگ برای ادارات و واحدها و پاکت‌نامه و ... در این مدت خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته