دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1394 - 11:59

تلاش هیلاری کلینتون و جب بوش برای جلب رای حامیان اسرائیل در انتخابات‌آمریکا

هر دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا بر بهبود روابط با اسرائیل در دوران دولت احتمالی خود تاکید کردند.
کد خبر : 23760

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از رویترز، هیلاری کلینتون و جب بوش در سخنرانی‌های خود در این‌باره تاکید کردند که روابط آمریکا با اسرائیل در دوران ریاست جمهوری احتمالی این دو بهبود خواهد یافت.


بر اساس این گزارش، جب بوش که اصلی‌ترین نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات نوامبر سال آینده محسوب می‌شود، در سخنان خود در این‌باره گفت: من روابط دوستانه حیاتی کشورم با اسرائیل را بازسازی خواهم کرد.


فرماندار سابق ایالت فلوریدا که حمایت بخش عمده‌ای از یهودیان حامی دولت جرج بوش، برادر خود را، به دست آورده است، در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: این مسئله با شیوه در کنار اسرائیل ایستادن آغاز می‌شود و به بهبود روابط دو طرف منجر خواهد شد.


از سوی دیگر هیلاری کلینتون که اصلی‌ترین نامزد دموکرات‌ها در انتخابات سال آینده محسوب می‌شود، بدون اشاره‌ به سیاست‌های دولت اوباما در قبال اسرائیل، در این‌باره گفت: برای تقویت روابط با متحدان آمریکا می‌توان کارهای زیادی انجام داد.


جمهوری‌خواهان آمریکایی باراک اوباما را به اتخاذ سیاست‌هایی که منجر به فاصله گرفتن واشنگتن از تل‌آویو شده است، متهم می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته