دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1396 - 13:28

هدیه معاون اول رئیس جمهور به مهستی!

دختربچه ۱۱ساله‌ای به نام «مهستی زیبایی» در زمان حضور معاون اول رئیس‌جمهور در مناطق زلزله‌زده،‌ نامه‌ای به وی نوشته و از جهانگیری تقاضای یک عروسک می‌کند که این درخواست، موجب تهیه تعداد زیادی اسباب‌بازی برای مهستی و همبازی‌هایش می‌شود.
کد خبر : 237355

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در کرمانشاه، زلزله 7.3 ریشتری در سرپل ذهاب باعث شده تا بسیاری از کودکان اسباب‌بازی‌ها خودشان را زیر آوار از دست بدهند و یکی از همین کودکان، دختر بچه‌ای به نام «مهستی» بود که در زمان حضور جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب، از فرصت استفاده کرده و در نامه‌ای خطاب به وی می نویسد که عروسک «شاسخین» من زیر آوار است و من این عروسک را از شما می‌خواهم.


معاون اول رئیس‌جمهور با دریافت این نامه، از کودک سرپل ذهابی، به رئیس‌جمعیت هلال‌احمر کشور به صورت رسمی دستور می‌دهد تا عروسک «شاسخین» را تهیه و به دست مهستی برساند. علی‌اصغر پیوندی، رئیس‌جمعیت هلال‌احمر هم با تهیه این عروسک بزرگ، هلال‌احمر کرمانشاه را مامور تهیه این هدیه معاون اول به مهستی 11 ساله می‌کند.


کیومرث ویسی، معاون امور جوانان هلال‌احمر استان کرمانشاه که برای تحویل هدیه مهستی، با شماره تلفن همراه قید شده در نامه به معاون اول رئیس‌جمهور تماس می‌گیرد که متوجه می‌شود،‌ شماره تماس مادر این دختر 11 ساله است اما مادر وی، از نامه و محتوای آن اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. البته مادر مهستی، نام و مشخصات قید شده در نامه را تایید می‌کند و با اعلام آدرس محل استقرارشان در محله فولادی سرپل ذهاب، مسئولان امور جوانان هلال‌احمر کرمانشاه برای تحویل این عروسک به دختر بچه مذکور مراجعه می‌کنند.


در زمان مراجعه، مهستی با 15 نفر از دوستان و همبازی‌هایش مشغول بازی بوده که با تحویل عروسک به وی، سایر دوستان و هم‌‌بازی‌هایش هم تقاضای اسباب‌بازی می‌کنند که در همین راستا، لیست دوستان و همبازی‌ها مهستی به همراه عروسک و اسباب‌بازی مورد علاقه آنها تهیه و به آنها تحویل می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته