دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست پرسپولیس در گفت‌وگو با آنا

هواداران پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند/ راه صعود ایران با شکست مراکش همراه می‌شود

سرپرست پرسپولیس گفت: قهرمانی نیم فصل لیگ را هم به همه هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنیم که در این فصل برای ما سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر : 237343

محمود خوردبین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیروزی سرخپوشان مقابل ذوب‌‌‌آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: «بازی بسیار زیبایی را بازیکنان پرسپولیس ارائه دادند. ذوب‌آهن فقط برای استفاده از ضدحمله در بازی حاضر شد و بازیکنان این تیم خیلی خشن بازی می‌کردند اما خیلی خوشحالم که این دیدار سخت را با برد پرگل پشت سر گذاشتیم.»


وی در مورد قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در نیم فصل افزود: «تمام تلاش ما این بود که بتوانیم در نیم فصل قهرمان شویم البته هدف اصلی ما قهرمانی در پایان فصل است. قهرمانی نیم فصل لیگ را هم به همه هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنیم که در این فصل برای ما سنگ تمام گذاشتند.»


خوردبین در رابطه با بازی هفته آخر پرسپولیس مقابل سپیدرود گفت: «بازی با سپیدرود در شهر رشت و در زمینی که چمن مصنوعی دارد خیلی سخت است. ما در تمام بازی‌ها برای کسب برد به میدان می‌رویم و در این دیدار هم هدف ما کسب 3 امتیاز بازی است.»


سرپرست پرسپولیس در مورد حضور ایران در گروه دوم جام جهانی و همگروهی با تیم‌های قدرتمند اسپانیا و پرتغال گفت: «تیم ملی در قرعه سختی افتاد و کار برای ملی‌پوشان سخت است. اما فکر می‌کنم اگر بتوانیم مراکش را در بازی اول شکست دهیم امید زیادی برای صعود پیدا می‌کنیم.»


وی در خصوص حضورش در مالزی برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در هفته جاری در مالزی برگزار می‌شود که من به همراه پندار خمارلو نمایندگان باشگاه پرسپولیس در این مراسم هستیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته