دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1396 - 10:56
نمازی در گفت‌وگو با آنا:

کنگره حزب کارگزاران سازندگی دی‌ماه برگزار می‌شود/ احتمال تغییر محسن هاشمی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: آقای محسن هاشمی به علت مشغله زیاد اگر آمادگی ادامه به کار در حزب را داشته‌باشند، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران خواهند‌ماند.
کد خبر : 237276

علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا،‌ درباره زمان برگزاری کنگره حزب کارگزاران سازندگی گفت: اکنون در حال برگزاری کنگره در استان‌ها هستیم که به صورت مرتب در حال برگزاری است و امیدواریم تا پایان آذر یا هفته اول دی تمامی استان‌ها کنگره شان را برگزار کرده باشند تا بتوانیم کنگره سراسری را برگزار کنیم.


وی افزود: طبق برنامه‌ها قرار است کنگره حزب همزمان با سالروز رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شود.


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه طبق اساسنامه در هر کنگره‌ای که برگزار می‌شود هشت نفر از شورا که دوسالشان تمام شده مستعفی تلقی شده و جای آنها نفرات جدید کاندیدا می‌شود، تصریح کرد: با انتخاباتی که در کنگره برگزار می‌شود، هشت نفر جدیدی که کاندیدا شده‌اند به شورای مرکزی راه پیدا می‌کنند که این امر باعث به روز شدن حزب می‌شود.


نمازی تاکید کرد: اینکه نیمی از شورای مرکزی جایشان را به نفرات جدید می‌دهند برای این است که ما بتوانیم نیروی با تجربه و جوان را در کناری یکدیگر داشته باشیم و به این ترتیب طبق اساسنامه برای نیمی از شورای انتخابات برگزار می‌کنیم.


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره انتخاب رئیس شورای مرکزی حزب متبوعش خاطرنشان کرد: با توجه به مشغله‌های زیاد آقای محسن هاشمی اگر آمادگی ادامه به کار در حزب را داشته باشند، قطعا رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران خواهند بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته