دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالک مشکی‌پوشان در گفت‌وگو با آنا

مرزبان بیشتر از این خودش را رسوا نکند

مالک مشکی‌پوشان گفت: مرزبان کار اشتباهی انجام داد و دیگر با صحبت‌هایی که انجام می‌دهد خودش را رسوا نکند.
کد خبر : 237261

محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد دلایل استعفای مرزبان از سرمربیگری مشکی‌پوشان گفت: «متاسفانه قوانین سازمان لیگ از ضمانت اجرایی لازم در مورد مربیان برخوردار نیست و مربی که با باشگاه قرارداد دارد به راحتی می‌تواند با تیم دیگری وارد مذاکره شود. باید قانونی تصویب شود که همانطور که بازیکنان نمی‌توانند در یک زمان با دو تیم قرارداد امضا کنند مربیان هم اجازه همچین کاری را نداشته باشند تا باشگاه‌ها ضرر نکنند.»


وی ادامه داد: «قرارداد مرزبان با باشگاه مشکی‌پوشان تا پایان فصل بود و مبلغ قراردادش هم 300 میلیون بود که 50 میلیون را به او پرداخت کردیم و حدود 30 میلیون هم خرج جانبی مرزبان شد که روی هم در یک ماهی که مرزبان در مشهد بود حدود 80 ملیون تومان برای او هزینه کردیم اما آخر جواب محبت ما را به این صورت داد.»


مالک باشگاه مشکی‌پوشان در مورد صحبت‌های مرزبان که گفت مدیرعامل این باشگاه به او فحاشی کرد بیان کرد: «مرزبان دروغ می‌گوید و می‌خواهد فرار رو به جلو داشته باشد. مرزبان کار اشتباهی انجام داد و در یک زمان با دو باشگاه مذاکره کرد و از هر دو باشگاه پول گرفت. کار اشتباهی انجام داد و دیگر با این صحبت‌ها خودش را بیشتر رسوا نکند.»


عباسی در رابطه با وضعیت سرمربی تیم در ادامه بازی‌های لیگ افزود: «در حال حاضر رضا عنایتی هدایت تیم را بر عهده دارد و در آخرین بازی نیم فصل اول هم روی نیمکت تیم می‌نشیند. در تعطیلات نیم فصل باشگاه در مورد ادامه همکاری با عنایتی به عنوان سرمربی یا حضور مربی دیگر تصمیم می‌گیرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته