دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قلعه‌نویی:

پرسپولیس بهتر از ما بود اما نه به اندازه 4 گل

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: پرسپولیس به لحاظ روحیه جنگندگی و در بسیاری از خطوط از ما بهتر بود اما واقعیت این است که اختلاف به اندازه 4 گل نبود.
کد خبر : 237165

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه‌نویی، پس از باخت تیمش در برابر پرسپولیس، در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به سختی این مسابقه گفت: این بازی،‌ بازی خوبی شد اما معتقدم که اختلاف به اندازه 4 گل نبود.


وی با بیان اینکه پرسپولیسی‌ها در جنگ‌های تن به تن، و کناره‌های زمین خیلی بهتر از ما بودند، افزود: واقعیت این است که پرسپولیس 4 تا توپ آورد و عین هر 4 تا هم گل شد.


قلعه‌نویی ادامه داد: دفاع چپ و راست ذوب‌آهن روز خوبشون نبود و در مقابل، هافبک‌های چپ و راست آنها بسیار خوب بودند؛ ضمن اینکه روحیه جنگندگی بهتری هم داشتند.


وی گفت: زمانی که بازی صفر - صفر بود، تبریزی موقعیت خوبی را از دست داد که می‌توانست سرنوشت بازی را عوض کند، پنالتی هم اگر گل می‌شد، شرایط متفاوت بود.


سرمربی ذوب‌آهن در خصوص تعویض تبریزی در بین دو نیمه هم گفت: تبریزی به لحاظ روحی و روانی افت کرده بود و به دلیل از دست دادن پنالتی، انگیزه بازی را نداشت که حس کردم باید تعویض شود.


قلعه‌نویی با تاکید بر اینکه مسئولیت این باخت با من است، گفت: ذوب‌آهن برای بازی‌های آسیایی به حداقل 5 بازیکن نیاز دارد که به مدیران پیشنهاد داده شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته