دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ذوب‌آهن در آتش پرسپولیس سرخ شد/ سرخپوشان قهرمان نیم فصل شدند

هفته چهاردهم لیگ‌برتر فوتبال ایران در حالی با مسابقه بین تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که پرسپولیسی‌ها با 4 گل حریف خود را بدرقه کردند.
کد خبر : 237160

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن از ساعت 15 روز جمعه با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 4 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. علی علیپور در دقیقه 11، کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 36، گادوین منشاء در در دقیقه 69 و فرشاد احمدزاده در دقیقه 80 چهار گل پرسپولیس در این بازی را وارد دروازه حریف کردند.


اولین گل پرسپولیس در این بازی را علی‌ علی‌پور به ثمر رساند؛ علی علیپور که در دو دیدار اخیر مقابل پدیده مشهد و پارس جنوبی جم نتوانسته بود برای این تیم گلزنی کند، روی حرکت دیدنی امیری و منشا توانست اولین گل پرسپولیس برابر ذوب را به ثمر برساند و به صدر جدول گلزنان راه پیدا کند.


پرسپولیسی‌ها در دقیقه 36 و با گل کامیابی‌نیا برتری خود بر ذوب‌آهن را تثبیت کرد اما در ادامه،‌ تیم ذوب‌آهن در دقیقه 38، صاحب یک پنالتی مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس شد که این پنالتی توسط «تبریزی» با بی‌دقیقه به تیر دروازه پرسپولیس زده شد و دروازه بیرانوند در این بازی،‌ بسته باقی ماند.


در ادامه بازی، در دقایق 69 و 80 پرسپولیس مجدد توسط گادوین منشاء و فرشاد احمدزاده به گل رسید تا اصفهانی‌ها را با چهار گل بدرقه خانه کنند.


در این بازی، کی روش استنلی در دقیقه 67 و محمد حسینی در دقیقه 85 هر دو از تیم ذوب آهن، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.


با این نتیجه و همچنین توقف پارس جنوبی جم مقابل نفت تهران، پرسپولیس قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب