دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1396 - 14:00
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد:

پایان اسکان اضطراری در ۴ روستای زلزله‌زده تا ساعاتی دیگر

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده کرمان گفت: چهار روستا احتیاج به اسکان موقت و اضطراری داشتندکه با هماهنگی‌های انجام شده اسکان اضطراری آنها تا قبل از ساعت ۱۵:۳۰ تمام می شود.
کد خبر : 237134

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مرتضی سلیمی اظهار کرد: با توجه به مقاوم سازی که در پی زلزله‌های قبل در مناطق انجام شده بود، خوشبختانه در این زلزله تا این لحظه تنها ۵ نفر براثر ریزش آوار مصدوم شدند که به صورت سرپایی کارهای درمانی آنها انجام شده است.


وی ادامه داد: ۹ تیم ارزیاب ۲۶ روستا را ارزیابی کردند که چهار روستا احتیاج به اسکان موقت و اضطراری داشتند و با هماهنگی‌های انجام شده اسکان اضطراری آنها تا قبل از ساعت ۱۵:۳۰ تمام می‌شود.


رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ۹ تیم در این عملیات کارهای ارزیابی اولیه را انجام دادند و همچنین از دو تیم سگ‌های زنده یاب جستجوگر و دو فروند بالگرد نیز استفاده کردیم که این بالگردها کمک بسیاری کردند تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن ارزیابی‌ها را از مناطق زلزله زده انجام دهیم.


وی اضافه کرد: در این حادثه تنها ۵ نفر براثر آوار زلزله مصدوم شدند و ۴۲ نفر نیز حین فرار از ساختمان‌ها دچار جراحات مختصری شده بودند که درمناطق خودشان مورد مداوا قرار گرفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته