دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

رضایت شهروندان بازتاب فعالیت های اثر بخش پلیس است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جلسه جمع بندی نظارت ستادی پلیس خراسان رضوی ، رضایت شهروندان را بازتاب فعالیت های اثر بخش پلیس در جامعه دانست.
کد خبر : 237010

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار "محمد شرفی" در جلسه جمع بندی نظارت ستادی که در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برگزار شد، گفت : مجاهدت در راه خدا یکی از شاخصه های کار پلیس است، همان طور که خداوند متعال می فرماید: من شما را به معامله سود آوری دلالت می‌کنم ، ایمان به خدا و مجاهدت در راه خدا موجب بخشش گناهان و تحقق وعده های الهی در استفاده از نعمت های بهشتی می شود.


رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود : آنچه در این بازدیدها قابل درک بود این که مجاهدت را در پلیس استان خراسان رضوی مشاهده کردیم و کارکنان انتظامی ، شب و روز با نهایت مجاهدت و تلاش و همکاری بی شائبه ای در ایفای مسئولیت های خطیری که بر عهده دارند ، صادقانه خدمت می کنند.


وی تصریح کرد: موضوع تعالی رفتار، جرایم و صیانت از کارکنان از دیگر محورهای بازرسی است که تلاش خوبی در این مجموعه صورت گرفته است.


سردار شرفی با تاکید بر عمل صالح و رعایت حقوق شهروندی و رضایت مردم به عنوان بازخورد و نتیجه ماموریت های انتظامی گفت : همان طور که خداوند متعال وعده داد با عمل صالح انسان عزت می یابد و ترس و خوف از او به امنیت تبدیل می شود.


رئیس پلیس پیشگیری ناجا دیگر محور نظارت های ستادی را انجام بموقع فرایض نماز و امر به معروف و نهی از منکر و... دانست ، خاطر نشان کرد : هرکس صاحب مکنت ، مقام ، فرصت و درجه ای شده نتیجه انجام بموقع فرایض دینی بوده و در مجموع پلیس رضوی در این راستا اقدامات خوب و شایسته ای را انجام داده که این عملکرد موفق جای تشکر دارد.


وی اظهار داشت: با انتصاب سردار کریمی به عنوان فرمانده انتظامی خراسان رضوی شاهد پویایی ، تحرک و شادابی در پلیس خراسان رضوی هستیم و خوشبختانه عزم و اهتمام جدی برای انجام کارها وجود دارد.


وی تاکید کرد : جلوه های زیادی از خدمت در راستای خدمت صادقانه پلیس می بینیم که افزایش توان عملیاتی ، توجه به خدمتگزاری به نظام مقدس اسلامی و مردم عزیز و فهیم از مهمترین نمودها و جلوه های تلاش کارکنان پلیس خراسان رضوی است .


سردار شرفی در پایان گفت : من صمیمانه از طرف خودم و فرمانده ناجا از عملکرد خوب ، انسجام و همدلی معرفت و مجاهدت شما تلاشگران عرصه نظم و امنیت در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی سپاسگزاری می کنم.


در ابتدای این جلسه فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تبریک اعیاد ماه ربیع اول و خدا قوت به هیئت نظارت ستادی تخصصی ناجا گفت: شناسایی خلاء ها و بهبود شرایط و رفع نواقص و معایب از نتایج ارزنده بازرسی های تخصصی است که با همکاری و همدلی بازرسان نظارت ستادی در این زمینه ، بی تردید خیر و برکت برای پلیس رضوی و مردم شریف استان و اثر گذاری در ارتقاء امنیت، ارتقاء احساس امنیت ، چابک سازی و توانمند سازی کارکنان انتظامی استان از بازخوردهای نتیجه بخش بازرسی های ستادی است.


سردار "قادر کریمی" تصریح کرد: در صدد هستیم با این بازرسی های کارشناسی شده ، راهبردی و کاربردی تیم های نظارت تخصصی ناجا ، معایب و نقایص احصاء و با همفکری و هم افزایی معاونت ها و پلیس های تخصصی و همراهی هیئت رئیسه ناجا ، موقعیت های خدمت صادقانه و ارزشمند به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) را هر چه بیشتر از پیش فراهم ساخته و اهتمام جدی در ایفای نقش حساس و کلیدی خود برای حفظ و استقرار امنیت عمومی و بستر سازی سلامت اجتماعی به پشتوانه حمایت های مردمی و تعامل عمومی به کار بندیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب