دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1394 - 17:26

اعضاء بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان: از دستاوردهای دانشگاه آزاد شگفت‌زده شدیم

اعضاء بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان در بازدید از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در جریان برنامه‌ها و تلاش‌های در دست اجرای این دانشگاه قرار گرفتند.
کد خبر : 23699

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیرعامل بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان در جلسه مشترکی که عصر دیروز با حضور اعضای این بنیاد با هیات رئیسه واحد سمنان در محل سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد با اشاره به تغییرات مشهود صورت پذیرفته، این واحد دانشگاهی را مایه افتخار و مباهات شهرستان سمنان توصیف کرد.


جعفر میرصناعی ضمن ابراز خرسندی و شگفتی از اقدامات صورت پذیرفته در این مجموعه دانشگاهی گفت: خلاقیت ها، پویندگی ها و تازگی هایی که در واحد سمنان مشاهده می شود بدون شک با تکمیل پروژه ها و ساخت و سازها می تواند زمینه ساز یک جهش و تبدیل این مجموعه دانشگاهی به یک واحد بین المللی در مرکز استان سمنان شود.








مدیر عامل بنیاد توسعه و همیاری مردم در آموزش عالی و عمران سمنان : خلاقیت ها، پویندگی ها و تازگی هایی که در واحد سمنان مشاهده می شود بدون شک با تکمیل پروژه ها و ساخت و سازها می تواند زمینه ساز یک جهش و تبدیل این مجموعه دانشگاهی به یک واحد بین المللی در مرکز استان سمنان شود

وی افزود: وقتی در شرایط سخت اقتصادی فعلی، با وجود کمبودها، سختی ها و دشواری ها کاری اینچنین انجام شود عشق می خواهد که نمود آن را در واحد سمنان و مسئولین و پرسنل آن می توان به وضوح مشاهده کرد و این ارزش است و رضایت خدا و مردم را در پی خواهد داشت.


میرصناعی، همکاری و همراهی مشتاقانه بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان را یادآور شد و تاکید کرد: اعضاء این بنیاد بواسطه دلبستگی و تعلق خاطری که به این دانشگاه دارند همچون گذشته آماده هرگونه همکاری و کمک در برطرف کردن مشکلات پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان هستند.


در ادامه جلسه سایر اعضا نیز با ابراز خشنودی از برگزاری این نشست تقدیر و تشکر خود را از اقدامات انجام شده اعلام داشته و به بیان نقطه نظر و انتظارات مردم سمنان از دانشگاه آزاد اسلامی پرداختند که تاسیس پردیس بین المللی، ایجاد شهرک فناوری آزاد(شفا)، ایجاد آزمایشگاه ملی خودرو از آن جمله است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان نیز در پاسخ به ابراز محبت حاضران نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، ضمن تقدیر از مساعدت ها و تعاملات سازنده و همیشگی بنیاد توسعه با دانشگاه آزاد اسلامی و نیز تلاش های انجام شده در سالهای گذشته و زحماتی که توسط پیشینیان صورت پذیرفته است گفت: به طور قطع و یقین موفقیت های بدست آمده در واحد سمنان کار جمعی است و همکاران من نقش بسزایی را درکسب این موفقیت ها بر عهده داشته اند.



دکتر شاهرخ رنجبر بهادری با اشاره به تاکید ریاست دانشگاه مبنی بر پرهیز از وابستگی های سیاسی و جناحی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تمرکز بر فعالیت های علمی و پژوهشی بصورت فراجناحی عمل می کند و به در پی توسعه کمی و کیفی خود و دستیابی به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه آموزش عالی است.


وی با تشریح طرح تجمیع 2 برای حاضران به دستاوردهای طرح تجمیع یک نیز اشاره کرد و با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در طول یک سال گذشته، از قبیل: توجه به ارتقاء فرهنگ سازمانی و تکریم ارباب رجوع، بهره برداری از پروژه ساختمان اداری و کیفی سازی ساختار فیزیکی در جهت احترام به شان و منزلت کارمندان و افزایش بهره وری، اخذ مجوز تأسیس دانشکده پرستاری و مامایی، تاسیس بنیاد خیرین و جذب اعتبار بیش از 3 میلیارد ریالی این بنیاد از محل مشارکت های خیرین درمدت بسیار کوتاه، تاسیس شورای صنفی کارکنان با هدف افزایش روحیه مشارکت جمعی، راه اندازی مرکز رشد، تکمیل و افتتاح قریب الوقوع پروژه مجموعه فرهنگی و مسجد، توجه و ایجاد توازن در عملکرد همه بخش های دانشگاه از جمله در حوزه های پژوهش، آموزش، عمرانی و فرهنگی و ... را بخشی از توفیقاتی دانست که در همین مدت اخیر به دست آمد.


در پایان این جلسه حاضران پس از بازدید از پروژه مسجد و مجموعه ورزشی از امکانات ایجاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ابراز شگفتی کردند.


بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان متشکل از شخصیتها ، معتمدین و فعالان اجتماعی صاحب نفوذی است که بعنوان یک تشکل مردم نهاد با بیش از 30 سال سابقه در شهرستان سمنان، در پیگیری مطالبات مردمی در جهت تحقق اهداف توسعه و عمران و آبادانی مرکز استان فعال است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته