دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1396 - 14:59
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد

تقویت مراکز اسکان بیماران صعب العلاج در استان‌ها

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تقویت و توسعه مراکز اسکان برای بیماران صعب العلاج یکی از اقداماتی است که به صورت جدی از سوی آموزش و پرورش استان‌های مختلف دنبال می‌شود.
کد خبر : 236907

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت آموزش و پرورش، گودرز کریمی‌فر در گردهمایی ذیحسابان ادارات کل آموزش و پرورش کشور اظهار کرد: آمارها حاکی است، 695 پایگاه پذیرش اسکان نوروزی در 12 هزار مدرسه در قالب 105 هزار کلاس درس با 27 هزار عوامل اجرایی از دیگر فعالیت‌هایی است که اداره تعاون و پشتیبانی با همکاری 32 استانداری انجام می‌دهد.


وی افزود: تقویت و توسعه مراکز اسکان برای بیماران صعب العلاج یکی دیگر از اقداماتی است که به صورت جدی از سوی آموزش و پرورش استان‌های مختلف دنبال می‌شود.
کریمی‌فر ادامه داد: نظارت دقیق بر انواع قراردادها به خصوص قرارداد مراکز رفاهی، درمانگاه‌ها و تالارها از مهمترین مواردی هستند که انتظار داریم از سوی متولیان امر مورد اهتمام و توجه قرار گرفته شود.


مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نظارت بر واریز کلی درآمدهای مراکز رفاهی و درمانی از دیگر مواردی است که باید در این راستا گام‌های اساسی برداشته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته