دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رونمایی از پوستر نمایش «چهارفصل»

نمایش «چهارفصل» اثر آرنولد وسکر از روز چهارشنبه 8 آذرماه با کارگردانی فرانک ترابی در خانه هنرمندان، تماشاخانه انتظامی روی صحنه می‌رود و همزمان با آغاز اجرای آن از پوستر نمایش نیز رونمایی شد.
کد خبر : 236857

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا به نقل از روابط‌عمومی نمایش، تبسم هاشمی و جمشید صفری در این نمایش ایفای نقش می کنند. سعید بهادری تاج طراحی پوستر این اثر نمایشی را برعهده داشته است.
این نمایشنامه در چهار پرده زمستان، بهار، تابستان و پاییز به نگارش در آمده است. نمایشنامه چهار فصل آرنولد وسکر به زندگی زوجی میپردازد که برای یکسال می خواهند زندگیشان را در کلبه ای دور از دسترس با یکدیگر تجربه کنند آنها برای به دست آوردن لحظات ناب زندگی تلاش می کنند، اما تاثیر فصل ها و گیر افتادن آنها در قلاب گذشته مایوسشان می سازد. اما به تلاش خود برای پیدا کردن نقطه های عطف زندگی ادامه می دهند و در این راستا با خلق لحظاتی نو و زیبا و عاشقانه سعی در بازسازی رابطه خود دارند. این نگاه از یک نگاه جزیی شروع شده و به نگاهی جهان شمول می رسد لایه هایی پنهان در جهان هستی.


دیگر عوامل این نمایش نیز به این ترتیب هستند: کارگردان؛ فرانک ترابی، نویسنده؛ آرنولد وسکر، مشاور کارگردان؛ مصطفی غفاری، طراح حرکت؛ علی براتی، دستیار کارگردان و برنامه ریز؛ مصطفی کاکاوند، دستیار دوم کارگردان؛ امید رحمتی، مدیران صحنه؛ امید رحمتی، مینا خدابخشی، منشی صحنه؛ ایندرا پرستش، رویا مرادی، طراح لباس؛ هلیا شکری، طراح صدا و افکت؛ هادی معنوی پور و آرمان شاهرخی، طراح پوستر و بروشور؛ سعید بهادری تاج، طراح گریم؛ امیر صفادل، مشاور طراح صحنه؛ سیامک احصایی، انتخاب موسیقی؛ فرانک ترابی، عکاس؛ مریم جعفرى، مدیر تبلیغات؛ امین کردبچه چنگی، مدیر روابط عمومی و مشاوررسانه ای؛ علیرضا صفری.


انتهای پیام/

برچسب ها: نمایش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته