دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آمار فروش گیشه به روایت آنا؛

فروشی که از هزینه‌ تولید پایین‌تر است/ کیمیایی یا معیریان؟

هفته‌ای که گذشت دو فیلم سینمایی جدید اکران خود را آغاز کردند تا شاید گیشه سرد این روزهای سینما را کمی گرم کنند، «قاتل اهلی» و «ثبت با سند برابر است» از اول آذر ماه اکران شدند اما بعد از یک هفته هنوز نتوانسته‌اند فروش قابل توجهی داشته‌باشند.
کد خبر : 236843

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی از هفته گذشته اکران شد و با یک هفته اکران و با در اختیار داشتن 82 سالن سینمایی 574 میلیون تومان فروش داشته است.


پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، پگاه آهنگرانی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، هستی محمایی، کاترین اصلانی و پولاد کیمیایی بازیگران این فیلم هستند.


«قاتل اهلی» داستان زندگی حاج آقا دکتر جلال سروش یک شخصیت سیاسی است که درگیر ماجراهایی می شود...



فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» به کارگردانی بهمن گودرزی از چهارشنبه هفته گذشته اکران خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است. این فیلم در هفت روز اکران و با در اختیار داشتن 77 سالن سینمایی به فروش 585 میلیون تومانی دست یافته است.


در خلاصه داستان «ثبت با سند برابر است» با بازی امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مشهدی، سپند امیرسلیمانی، آیدا جعفری، یزدان فتوحی، مهران رجبی، پوریا پورسرخ، محمدرضا شریفی‌‌‌نیا آمده است: «همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر، بی یال…»



فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در 2 هفته اکران و با در اختیار داشتن 24 سالن سینمایی به فروش 73 میلیون و 520 هزار تومانی رسیده است.


امیرعلی دانایی، نادر فلاح، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، لعیا عباس‌میرزایی، جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی، سیامک صفری، کیمیا ملایی، علی علیخانی، ملیکا پارسا، متین پارسا باران عبیری، آرسس سالمی، مهرداد روزبهانی و ارمیا حسین‌پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


«انزوا» داستان مردی به اسم پرویز است که پس از شش سال با ضمانت رییس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصی می‌گیرد تا همسرش را که به تازگی فوت کرده است دفن نماید و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز دغدغه دیگری هم دارد...



فیلم سینمایی «خالتور» به کارگردانی آرش معیریان در یک ماه اکران با 174 سالن سینمایی 2 میلیارد و 965 میلیون تومان فروش کرده است.


محمدرضا شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی، مریم امیرجلالی، اصغر سمسارزاده ، امیرحسین صدیق، بهروز قادری، مهشاد مخبری، محمدرضا هدایتی، رسول نجفیان، مریم معصومی و ... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


«خالتور» کمدی- موزیکال است و روایتی از زندگی سه جوان موزیسین است که سعی زیادی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند و به اجرای قطعات موجه بپردازند اما عدم اقبال مخاطبان موجب می‌شود به سراغ نوعی از موسیقی بروند که علیرغم جدی گرفته نشدن از سوی کارشناسان، مخاطبان فراوانی دارد...



فیلم سینمایی «غیرمجاز» به کارگردانی حسن یکتاپناه نیز در یک ماه اکران با در اختیار داشتن 32 سالن سینمایی 211 میلیون و 867 تومان فروش کرده است.


«غیرمجاز» با بازی میلاد کی مرام، لیلا زارع، لوون هفتوان، محمد رسول صفری، وحید رحمتی. فیلم داستان دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید. او در این راه با ناملایماتی روبرو می‌شود که توقع آن را ندارد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته