دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1394 - 16:29
دو خبر/

بازدید رئیس و دبیر شورای سیاستگذاری سمای اصفهان از آموزشکده سما مشهد

محمد صافی رئیس شورای سیاستگذاری سمای استان اصفهان به همراه مدنیان، دبیر این شورا، صبح امروز از ساختمان‌های آموزشی و تجهیزات آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مشهد بازدید کردند.
کد خبر : 23680

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این بازدید با بازدید از ساختمان جدید آموزشکده سما مشهد و گروه‌های مختلف آموزشی و همچنین سوله ورزشی این آموزشکده، بازدیدکنندگان در برگزاری جلسه‌ای مشترک با سرپرست مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد و رئیس آموزشکده سما، درباره مسائل و موضوعات مختلف آموزشی و عمرانی، بحث و تبادل نظر کردند و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند.


تجلیل از دانش آموزان دبستان سما (1) مشهد


در آئین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد ، از دانش آموزان برگزیده سما مشهد تجلیل شد.


در این مراسم که با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان و ناحیه 3 مشهد و به منظور تقدیر از منتخبین سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی و هنری، در سالن ابن‌هیثم دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، از تعدادی از دانش آموزان دبستان سما (1) مشهد که در مسابقات فرهنگی و هنری رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند تجلیل شد.


در این دوره از مسابقات، دانش آموز ایلیا امیدوار رتبه اول در رشته نقاشی آبرنگ، امیرعلی درانی رتبه اول در رشته خوشنویسی، سهیل سالاری رتبه اول در رشته خوشنویسی، علی دهقانی رتبه سوم در کتابخوانی و گروه سرود دبستان نیز توانسته بود رتبه دوم در سطح ناحیه 3 را بدست آورد که در این مراسم، از آنان تقدیر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته