دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1396 - 15:38

برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه یزد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار کرد: برخی از توانمندیهای دانشگاه آزاد اسلامی یزد در حوزه پژوهش کم نظیر است.
کد خبر : 236657

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا دکتر نوید نصیری زاده با همراهی برخی از همکاران حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه از نمایشگاه معاونت پژوهشی مستقر در سالن فجر دانشگاه یزد بازدید کرد.


صیری زاده توانمندیهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد را در نوع خود کم نظیر دانست و گفت: «افتخارات دانشگاه در حوزه رباتیک نه تنها در استان بلکه در کشور بی‌نظیر است و شاهد این ادعا چندین مقام قهرمانی در سطح ملی و بین‌المللی است. دانشگاه در کاربردی کردن طرح‌های پژوهشی، ارتباط صحیح و مداوم با صنعت گام‌های اساسی را برداشته است. تولید کنه شکارگر و بومی سازی آن در استان یزد برای نخستین بار دستاورد مهم در حوزه گیاهپزشکی و ایجاد مراکز تحقیقات شیرینی، شیمی و همچنین مراکز تحقیقات معدن از پتانسیل های به بار نشسته دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش است.»



نصیری زاده رشد تولید محتوا و همچنین کتابهای در دست چاپ و راهی بازار نشر شده دانشگاه را بسیار خوب دانست و از حوزه انتشارات دانشگاه تشکر کرد و گفت: «رشد متوازن و حرکت رو به جلو در حوزه پژوهش دانشگاه نشان از پویایی و فعالیت کارکنان این بخش دارد و همه در این حوزه با تمام توان خود و با حمایت دانشگاه از تجاری‌سازی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها گرفته تا برگزاری همایش‌ها گام رو به جلو بر می دارند که جای تشکر از این عزیزان را دارد.


در این نمایشگاه کتب تازه منتشر شده، داروهای ترکیبی همکار دانشگاهی پژوهشگر صادق دهقان اشکذری در زمینه سوختگی و ریزش مو، تجاری سازی شده کنه شکارگر طبیعی، دستاوردهای شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه معرفی شده است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته