دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1396 - 16:12
اسفندماه سال جاری؛

جشنواره ملی قدردانی از پایان‌نامه‌های برتر علوم انسانی برگزار می‌شود

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی جشنواره تقدیر از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علوم انسانی در زمینه تولید و اشتغال را در اسفند برگزار می‌کند.
کد خبر : 236643

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پژوهشگاه علوم انسانی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته‌های علوم انسانی که از سال 86 تا پایان شهریور 96 از پایان‌نامه و رساله خود دفاع کرده‌اند توانایی شرکت در این جشنواره را دارند.


پایان‌نامه و رساله‌های با پیشنهادهای کاربردی (منتج از پژوهش) در حوزه تولید، اشتغال و کارآفرینی، پایان‌نامه و رساله‌های دربردارنده پیشنهادهای کاربردی در حوزه سیاست‌گذاری و ارزیابی سیاست‌های فعلی مرتبط با تولید و اشتغال، پایان‌نامه یا رساله‌های آینده‌پژوهانه یا مرتبط با مطالعات تطبیقی با رویکرد توسعه فرصت‌های اشتغال، پایان‌نامه و رساله‌های دربردارنده ایده‌هایی هم‌سو با فرهنگ و هویت ایرانی – اسلامی در راستای توسعه فرصت‌های اشتغال و پایان‌نامه و رساله‌هایی شامل بازآفرینی میراث‌ فرهنگی یا خلق محصولات فرهنگی، متناسب با نیازها و چالش‌های توسعه فرصت‌های اشتغال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.


علاقه‌مندان تا 30 آذر برای ثبت‌نام فرصت دارند و می‌توانند جهت کسب اطلاع از جزئیات این جشنواره به پایگاه اینترنتی جشنواره مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته