دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امضای 1152 قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از امضای یک هزارو 152 فقره قرارداد سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به مساحت 441 هکتار طی 100 روزه دولت دوازدهم خبر داد.
کد خبر : 236626

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و متوسط، معاون وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت اعلام کرد: در مدت کوتاه آغاز به کار دولت دوازدهم همچنین 523 واحد صنعتی با اشتغال 6 هزارو 726 نفر بهره برداری شد و 229 واحد صنعتی که غیر فعال بودند مجددا راه اندازی شدند و با بهره‌برداری مجدد از این واحد ها 4 هزارو 310 نفر مشغول به کار شدند.


به گفته وی، تشکیل 5 کنسرسیوم صادراتی و تامین آب برای 3 شهرک و ناحیه صنعتی به میزان 112 لیتر بر ثانیه از دیگر اقدامات سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در دولت دوازدهم است.


نجفی ادامه داد: احداث 8 ایستگاه آتش‌نشانی و نیز اتصال 677 واحد صنعتی به شبکه جمع‌آوری فاضلاب دیگر گام‌های مثبتی است که از سوی این سازمان در مدت 100 روزه دولت برداشته شد.


وی به برگزاری 3 هزار و 91 دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: برگزاری این دوره‌ها بالغ بر 3 میلیون و 735 هزار و 64 نفر ساعت برآورد شد که در بخش های ستادی استان‌ها و سازمان‌های تابعه صورت گرفته است.


رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین با اشاره به خدمات نرم‌افزاری و حمایتی از صنایع کوچک یادآور شد: برگزاری 101 تور صنعتی برای شاغلین واحد های صنعتی، حضور 1397 واحد صنعتی کوچک در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی،‌ انجام 2 پروژه توسعه خوشه‌ای خاتمه یافته و حمایت از 15 پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری از سوی این سازمان در طول دوره آغاز به کار دولت دوازدهم صورت گرفته است.


به گفته نجفی بهره‌برداری از 15 واحد کارگاهی و واگذاری 39 واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و نیر انجام ممیزی HSEE 336 واحد صنعتی نیز در این مدت انجام شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته