دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1396 - 15:08

درخشش کارمند واحد بوشهر در مسابقات فول کیک بوکسینگ جمهوری آذربایجان

کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و عضو تیم منتخب فول کیک بوکسینگ استان بوشهر، مسابقات قهرمانی آسیا در کشور آذربایجان، دو مدال خوش رنگ طلا را به گردن آویخت.
کد خبر : 236601

به گزارش خبرنگار آنا، عبدالمهدی حقانی فرد که همراه با کاروان اعزامی از ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در شهر نخجوان جمهوری آذربایجان حضور یافته بود، در وزن ۸۰ کیلوگرم در بخش مبارزه رینگی استایل لوکیک و در بخش هنرهای فردی وزن ۷۵ کیلوگرم سلاح سرد دو مدال خوش رنگ طلا را به گردن آویخت.


این دوره از مسابقات با حضور 213 شرکت کننده از 8 کشور ( چون ایران، مصر، عراق، ترکیه و کشور میزبان) در تمام رده‌های سنی و در دو بخش آقایان و بانوان در استایل های کیک بوکسینگ (لو کیک)، سمی کنتاکت، جیتسا و هنرهای فردی به طور همزمان در دو زمین به صورت یک رینگ حرفه ای ویژه مبارزات و یک تاتمی مخصوص هنرهای فردی برگزار شد.



این مسابقات که با حضور چهره‌های صاحب‌نام این رشته ورزشی چون مسئول ورزش جمهوری نخجوان، نماینده رئیس سازمان جهانی، دکتر بیگی رئیس فدراسیون آسیایی دفاع شخصی و رئیس سازمان جهانی ثبت رکوردهای ورزشی برگزار شد، تیم کشورمان که با شعار همدردی با زلزله زدگان استان کرمانشاه گام به این مسابقات گذاشته بود، با کسب ۴۰ مدال ارزشمند در اوزان مختلف ، به کار خود پایان داد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب