دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آذر 1396 - 13:35
کرد در نطق میان دستور:

ایران پرچم دار وحدت بین مذاهب اهل سنت و تشیع است

نماینده نماینده مردم خاش، میرجاوه، نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی از کمک همه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم زلزله زده قدردانی کرد.
کد خبر : 236595

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، علی کرد در نشست علنی امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستوربا اشاره به فروپاشی داعش اظهارداشت: در آستانه فروپاشی ذلت بار گروه تکفیری داعش قرار داریم که با جانفشانی ارتش های سوریه و عراق و مساعدت های نیروهای مخلص حزب الله و مدافعان حرم از ایران، پاکستان، افغانستان و ارتش سوریه از صفحه تاریخ محو شدند و به زباله دان تاریخ ریخته شده اند و مردم عراق و سوریه آسوده خاطر شده اند، ناگفته نماند که فرمانده ای مخلص سپاه پاسداران سردار بزرگوار سرلشکر قاسم سلیمانی در این راستا تاثیر بسزایی داشت که از تلاش ایشان تقدیر و تشکر می کنم.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه به زلزله کرمانشاه اشاره کرد وگفت: این روزها زلزله دلخراشی در سه استان غرب کشور رخ داده که باعث فوت هموطنان و خرابی خانه ها و درد همه مردم ایران شده است البته همه ارکان نظام از بالاترین رکن یعنی مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری، رئیس قوه مقننه و کارگزاران دیگر نظام با همدلی و هماهنگی و با رسیدگی به امور زلزله زدندگان به کمک مردم شتافتند.


نماینده مردم خاش، میرجاوه، نصرت آباد و کورین در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: همه ارکان نظام آنچه در توان داشتند در کسوت خدمتگزاری در طبق اخلاص گذاشتند، به خصوص ارتش ،سپاه، نیروی انتظامی و بسیج به کمک مردم آمدند اما از آنجایی که هفته مقدس بسیج است حضور بسیجان گرانقدر در این میدان چمشگیر بود که قابل تقدیر است.


وی با بیان اینکه امیدوار است که ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج مردمی همیشه با تمام قدرت یاور مردم و ستمدیگان در کشور و جهان باشند، ادامه داد: ربیع الاول که پر برکت است آغاز شده دراین ماه پربرکت ایام هفته وحدت را در پیش داریم که جمهوری اسلامی ایران پرچم دار وحدت بین مذاهب اهل سنت و تشیع است.


کرد تاکید کرد: دشمن در کمین است که در صفوف اهل سنت و اهل تشیع تفرقه و شکاف ایجاد کند، یک روز با دشمنی مسلمانان و اعراب در کردستان عراق، رفراندوم جدایی اقلیم کردستان عراق را برگزار می کند و روز دیگر دعاهای خالصانه پیشوای جامع اهل سنت ایران را تحریف شده به سمع مردم کردستان می رساند تا بین ما تفرقه ایجاد و از آب گل آلود ماهی بگیرد و همسبتگی از بین برود.


این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زلزله به ظاهر پدیده طبیعی است، گفت: اما طبق اعتقادات مذهبی ما مسلمانان هیچ چیز بدون اذن و اجازه خداوند رخ نداده است، آتش نمرود حضرت ابراهیم (ع) را نسوزاند، چاقوی ابراهیم گلوی حضرت اسماعیل (ع) را نبرید و در شعر پروین اعتصامی داستان به آب انداختن حضرت موسی را به تشریح شنیده ایم.


وی ادامه داد: حضرت شیخ الاسلام مولا عبدالحمید بر اساس اعتقادات مذهبی در خصوص زلزله کرمانشاه سخنانی داشته و بندگان خدا را به تقوا توصیه کرده تا خشم خدا سراغ آنها نیاید و نباید این سخنان از سوی شهاب نادری نماینده پاوه سوء تعبیر می شد که باعث ایجاد نگرانی در مردم شود.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: این همکار باید بداند که از تریبون مجلس که برای جهان پخش می شود نباید سخنانی برزبان بیاورد که شایسته نیست، مولا عبدالحمید دعاگوی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم مسلمان ایران و جهان است و کاش آقای نادری قبل از سخنرانی با فراکسیون اهل سنت مشورت می کرد تا واقعیت امر را روشن می کردیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: مدافعان حرم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته