دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1394 - 16:26
برای پنجمین سال متوالی؛

طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می‌شود

پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی یزد از امروز در سالن کنفرانس ریاست این واحد دانشگاهی آغاز به کارکرد.
کد خبر : 23658

به گزارش خبرنگار آنا، طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی یزد به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از ۲۶ لغایت ۲۹ خردادماه سال جاری با شرکت ۲۵ نفر از اساتید این دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.


رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان یزد در مراسم پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه ضیافت الهی گفت: طرح ضیافت اندیشه در راستای اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای ایجاد فضای بانشاط علمی، فرهنگی و معنوی در میان اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.


حجت الاسلام حرزاده، هدف از برگزاری این دوره را توانمندسازی اعضای هیئت‌علمی و تحقق دانشگاه اسلامی دانست و افزود: طرح ضیافت فرصت ارزشمندی است تا اساتید با کسب آموزه‌های جدید نسبت به ارتقای سطح معرفتی و سیاسی خود اقدام کنند و پاسخگو نیازها و سؤالات معرفتی جوانان و دانشجویان باشند.


حرزاده ادامه داد: برگزاری چنین دوره‌هایی نقش بسزایی در تعامل بین اعضای هیئت‌علمی و به‌روزرسانی داده‌های مهم در حوزهای مختلف بصیرتی خواهد بود.


وی افزود: پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید در واحد یزد با عنوان معرفت‌شناسی ۲ با تدریس حجت‌الاسلام سید هادی عظیمی استاد حوزه و دانشگاه در سه محور خودشناسی، خداشناسی و هدف شناسی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ ظهر در قالب یک کلاس ویژه برادران و خواهران اساتید برگزار می‌شود.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یزد با تأکید بر ارتقای سطح اعضای هیئت‌علمی در این طرح گفت: این دوره‌ها به‌صورت کارگاهی و مشارکتی اساتید انجام می‌شود و از ویژگی‌های این طرح، کاربردی بودن آن است.


وی خاطرنشان کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با همکاری سایر مسئولین دانشگاه مسئول برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید هست.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته