دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1394 - 15:53

تشکیل اتاق فکر برای کمیسیون‌های تخصصی از اهداف اصلی شورای فرهنگی اجتماعی است

دومین جلسه کمیسیون‌های تخصصی شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی دبیرخانه هیئت امنای استانی برگزار شد.
کد خبر : 23645

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این جلسه که با رویکرد شناسایی اجزا و سیستم‌های تدوین شده در این شورا و آشنایی با ماهیت و کارکرد آن و هر یک از کمیسیون‌های هشتگانه شورا تشکیل شد، گفت: در پژوهش وسیع و همه جانبه‌ای که درباره بررسی آسیب‌های فرهنگ ارتقاء نماز در سطح دانشگاه‌های استان انجام شد، بحمدالله از همکاری صمیمانه و چشم‌گیر همه دست‌اندرکاران اعم از اعضای هیئت رئیسه‌ دانشگاه‌ها، کارکنان، دانشجویان و به ویژه اعضای ستاد اقامه‌ نماز هر دانشگاه بهره بردیم و نکته‌ مهم و مورد تاکید برای کاربردی کردن نتایج جالب توجه این پژوهش گسترده و مفید، لزوم همکاری همه‌ دستگاه‌های اجرایی واحدهای دانشگاهی بالاخص تمامی کمیسیون‌های شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی استان با تمام توان و قوا است.


دکتر حمید دوازده‌امامی، هدف از تشکیل هر یک از این کمیسیون‌ها را راه‌اندازی اتاق فکر مخصوص هر کمیسیون دانست و از مسئولان آن خواستار اهتمام و پی‌گیری جدی برای شروع به کار هر چه سریعتر اتاق فکر مربوطه شد.


دکتر حسین فقیهیان معاون هماهنگی سابق استان اصفهان با ابراز امیدواری از نتیجه بخشی مجموعه فعالیت‌های انجام گرفته از سوی شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی استان گفت: خوشبختانه با تشکیل شورا و تبیین و تقسیم کار هر یک از کمیسیون‌های هشتگانه شاهد ارائه‌ طرح‌ها و اقدامات اثربخش فرهنگی در سطح استان بوده‌ایم و امیدواریم که با همکاری متولیان فرهنگی واحدها، طرح‌های ارائه شده به مرحله‌ عملیاتی شدن درآمده و نتایج مطلوب و مورد انتظار معاونت فرهنگی – اجتماعی سازمان و مجریان طرح‌ها حاصل شود.


در ادامه مسئولان کمیسیون‌های شورا به ذکر اقدامات انجام شده، نقاط قوت و ضعف، تهدیدات و فرصت‌های هر طرح و ارائه‌ برنامه‌های آتی در هر حوزه پرداختند.


پایان نشست نیز با پخش تله فیلم بوی خوش دوست با موضوع کارکرد نماز در تحکیم بنیان خانواده با حضور سعید خطیبی نویسنده و کارگردان این اثر و بحث و تبادل‌نظر حاضران درباره تله فیلم مذکور همراه بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته