دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1396 - 16:33
حسینی‌کیا مطرح کرد

عدم اتصال به مجموعه‌های شتاب‌دهنده دلیل ناکامی شرکت‌های دانش‌بنیان

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: بعد از ثبت برند شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علمی و فناوری آماده هستند تا شرکت‌های دانش‌بنیان را به مجموعه‌های واسطه‌ای متصل کنند.
کد خبر : 236323

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سیدجواد حسینی‌کیا درباره بازدید امروز( سه‌شنبه 7 آذرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از پارک علم و فناوری پردیس، گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از توانمندی‌های و قابلیت‌های مجموعه پارک علم و فناوری پردیس بازدید کرد.


عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این بازدید مقرر شد کمیسیون کمک‌های را که می‌تواند در بحث اعتبارات و اتصال بخش صنعت به مجموعه پارک علمی و فناوری در زمینه شتاب‌دهی را انجام دهد، گفت: در نهایت از نمایشگاه این پارک علم و فناوری به عمل آمد و توضیحاتی را معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ارائه کردند.


نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از شرکت‌های دانش بنیان به‌دلیل عدم اتصال به مجموعه‌های شتاب دهنده سقوط می‌کنند، ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در زمینه اتصال به مجموعه‌های شتاب دهنده هستند.


به گزارش خانه ملت، عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با تاکید بر اینکه اقدام خوبی که در این مجموعه صورت گرفته شده این است که بعد از ثبت برند پارک‌های علمی و فناوری آماده هستند تا شرکت‌های دانش‌بنیان را به مجموعه‌های واسطه‌ای متصل کنند، تصریح کرد: این اقدامات باعث می‌شود تا شرکت‌ها سقوط نکنند و ظرفیت حضور در بازار را داشته باشند که دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی نیز هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته