دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1396 - 21:27

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛ 7 آذر

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر : 236288

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حرکت پر شتاب را با همت بلند و ابتکار و اقدام ادامه دهید، روایتی از همراهی رهبر انقلاب در بازدید از مناطق زلزله‌زده‌، دفتر فرماندهی کل سپاه ادعای یکی از مسئولان دولت دهم را تکذیب کرد و ... از پربازدیدترین اخبار صفحه سیاسی است.


پروژه عبور اصلاح‌طلبان از روحانی عملیاتی شد


گله و شکایت‌ اردوگاه اصلاح‌طلبی از عهدشکنی‌های روحانی در قبال کسانی که او را به بالاترین مقام اجرایی کشور رسانده‌اند؛ دیگر یک غرولند سیاسی نیست چنانکه نسخه‌ تئوری عبور از روحانی پچیده شده و اصلاح‌طلبان در مسیر جدا شدن از دولت گام بر می‌دارند.


واکنش‌های مردمی در شبکه‌های اجتماعی به عذرخواهی معاون اول رئیس‌جمهور


عذرخواهی کردن به معنای ابراز پشیمانی از کار اشتباهی است که در حق کسی انجام داده‌ایم. در صورتی‌که در پیام جهانگیری فشردگی برنامه‌ها، تراکم جمعیت و اصرار زیاد یکی از هموطنان علت ورود نامناسب وی به چادر عنوان شده است.


حرکت پر شتاب را با همت بلند و ابتکار و اقدام ادامه دهید


فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش تاکید کردند: با همت بلند و ابتکار و اقدام، حرکت پر شتاب را ادامه دهید.



روایتی از همراهی رهبر انقلاب در بازدید از مناطق زلزله‌زده‌


خبر کوتاه است: زلزله آمد. اتفاق هم کوتاه است؛ فقط چند ثانیه ولی تبعات زلزله زیاد است؛ بیش از یک کتاب، شاید یک کتابخانه؛ طولانی است، شاید به اندازه‌ی یک عمر یا عوض شدن یک نسل. دیگر از این به بعد در خاطرات و قصه‌های سرپل ذهاب، زلزله‌ی ۲۱ آبان همیشه یک جای پا خواهد داشت؛ مثل زلزله‌ی رودبار و بم و ورزقان و ...


دفتر فرماندهی کل سپاه ادعای یکی از مسئولان دولت دهم را تکذیب کرد


دفتر فرماندهی کل سپاه ادعای یکی از مسئولان دولت دهم مبنی بر اهدای سکه به سرلشکر جعفری را تکذیب کرد.


نیروهای مردمی کشورهای منطقه همان الگوی بسیج زمان دفاع مقدس هستند


دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حشد الشعبی، انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان، زینبیون پاکستان و فاطمیون افغانستان، همگی همان الگوی بسیج زمان هشت سال دفاع مقدس است.



نفوذ ایران در منطقه ابزار خوبی برای فشار بر دشمنان است


عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ابزارهای جمهوری اسلامی ایران در برابر تصمیمات نامناسب کشورهای غربی استفاده از جایگاه معنوی ایران در کشورهای منطقه و حتی برخی کشورهای اروپایی، آسیاسی و آفریقایی است.


اختصاص ۲۰ درصد از سهم واریزی بهای گاز جهت استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصمیم کمیسیون متبوعش مبنی بر اختصاص ۲۰ درصد از بهای گاز مصرفی جهت استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس در جلسه صبح امروز خبر داد.



آتش نشانان جزء مشاغل سخت محسوب می شوند


عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس درتشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: آتش‌نشانان جزء مشاغل سخت محسوب می شوند.


درخواست نمایندگان از مسئولان سازمان اوقاف برای کمک به زلزله‌زدگان


نمایندگان مجلس در جلسه هم‌اندیشی با مسئولان سازمان اوقاف، خواستار کمک این سازمان به زلزله‌زدگان غرب کشور شدند.


عضویت در کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم به ضرر ایران است


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقدیم لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم، گفت: لزومی ندارد که ایران عضو برخی از کنوانسیون‌های بین‌‌المللی باشد، چون این عضویت بر ما تعهداتی را تحمیل می‌کند که به ضرر ایران است.



پذیرش برخی تعاریف تروریسم، موجب خود تحریمی خواهد شد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه پذیرش برخی تعاریف تروریسم از جانب برخی کشورهای غربی، به معنای ایجاد محدودیت های مالی برای ایران است، گفت: در این صورت الحاق کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم ضرورتی ندارد و به معنای خود تحریمی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته