دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1396 - 17:15
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت‌وگو با آنا:

بیماری دهقان فداکار کنترل شده است/ دیابت سلامتی «ریزعلی» را تهدید می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه عفونت ریه در دهقان فداکار کنترل شده است، بیان کرد: متاسفانه ریزعلی دچار بیماری دیابت است و این امر گردش خون وی را دچار اختلال کرده است.
کد خبر : 236274

دکتر محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص وضعیت ریز علی خواجوی معروف به دهقان فداکار، گفت: دهقان فداکار به عفونت ریوی مبتلا است که خوشبختانه بیماری وی کنترل شده اما به دلیل کهولت سن بهبود کمی زمانبر خواهد شد.


وی افزود: متاسفانه وی به دیابت نیز مبتلا است که همین امر موجب اختلال گردش خون در سایر اندام شده است و نیاز به مراقبت بیشتر دارد به همین دلیل ما وی را از میانه به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل کردیم و در مجهزترین بخش (ICU) ارائه خدمت می‌کنیم.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز یادآور شد: متاسفانه به دلیل بیماری دیابت نوک انگشتان پای دهقان فداکار دچار کبودی شده که پیشنهاد شد اندام‌های کبود شده را قطع کنیم اما وی و خانواده‌اش نپذیرفتند.


صوفی یادآور شد: در ادامه روند درمان بیماری اگر گردش خون تسهیل نیابد و کبودی افزایش پیدا کند ما ناچار به قطع عضو خواهیم شد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته