دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1394 - 14:04

نمایندگان از پاسخ‌های واعظی قانع شدند

در جلسه علنی امروز مجلس، سؤال ملی نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه از وزیر ارتباطات در دستور کار قرار داشت که محمود واعظی توانست با توضیحات خود نمایندگان را قانع کند.
کد خبر : 23626

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، سؤال قاضی‌پور درباره مشکلات شبکه تلفن همراه و عدم تعیین تکلیف وضعیت کارگزاران مخابرات روستایی توسط شرکت مخابرات بود که در چهار محور زیر قرائت شد:


۱ـ چرا شرکت مخابرات بدون اطلاع مشترکان، تلفن های همراه مردم را قطع می کند؟


۲ـ چرا سقف مشخصی برای یک‌طرفه کردن تلفن همراه اول تعیین نشده است؟


۳ـ چرا شرکت مخابرات، هزینه‌های پیامک‌های ارسالی همراه اول را از فرستنده می‌گیرد، ولی پیامک‌ها را ارسال نمی‌کند؟


۴ـ چرا شرکت مخابرات با کارگزاران مخابرات روستایی قرارداد مستقیم نمی‌بندد؟


در ادامه این جلسه، محمود واعظی به پیچیدگی و گستردگی مسائل این وزارتخانه با شرکت مخابرات اشاره کرد و گفت: قرارداد مستقیم شرکت مخابرات با کارگزاران مخابرات روستایی حل شده است و این موضوع طی بخشنامه‌ای به تمامی مدیران عامل شرکت‌های مخابراتی استان‌ها ابلاغ شده است.


وزیر ارتباطات، درباره قطع پیامک‌های تلفن همراه، به موضوع سیستمی بودن این مسئله اشاره کرد و در نهایت درباره تعیین تکلیف نشدن کارگزاران مخابرات روستایی نیز از حل مشکلات تعدادی از آنها خبر داد.


در پایان، با قانع نشدن نماینده سؤال‌کننده از پاسخ‌های وزیر، این موضوع به رأی گذاشته شد که مجلس با ۱۰۱ رأی موافق، ۶۷ رأی مخالف و ۱۲ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در مجلس، از پاسخ‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قانع شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته