دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دو خبر/

مشارکت سما شیروان در برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد

سما شیروان، فرمانداری و اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد تعامل و همکاری مشترک خواهد داشت.
کد خبر : 236242

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس مجتمع سما شیروان اظهار کرد: «به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی همایشی با حضور مسئولان، کارشناسان، مدیران، مشاوران، رابطان پیشگیری و مربیان بهداشت شیروان و با شعار مراقبت در برابر رفتارهای پرخطر نوپدید و فوریت‌های اجتماعی در سالن همایش سما واحد برگزار شد.»


حمید نجف زاده بیان کرد: «به منظور آگاه‌سازی افراد در رابطه با خطرات و آسیب‌های اعتیاد تمام دستگاه‌‌ها و ارگان‌های مختلف در سطح شهرستان بسیج شده‌اند تا مردم را از نتایج تلخ سوء مصرف مواد آگاه کنند.»


عضو هیات رئیسه پارلمان خانواده استان خراسان شمالی با توجه به اینکه تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دغدغه‌های همه مسئولان نظام است، تاکید کرد: «مدارس موظفند با شناسایی مهمترین عوامل گرفتاری نوجوانان به موادمخدر، برای حل این مشکل بحرانی و دردسر ساز بکوشند.»


نجف زاده اطلاع رسانی، آموزش و توانمندسازی کودکان، نوجوانان و جوانان را از مهتمرین برنامه های اجرایی تدوین شده برای مدارس در مهار و کنترل آلودگی این قشر حساس به مواد مخدر دانست و از مدیران و مشاوران مدارس سطح شهر خواست تا با تمام قوا برای حل این معضل فراگیر گام بردارند.


شناسایی عوامل اعتیادآور، ارائه راهکارهای مناسب، سخنرانی مشاوران قوی و ارائه انواع و خطرناکترین آسیب‌های اجتماعی از مهمترین برنامه‌های این همایش بود.


جذب مشاوران و مراقبان متخصص و اجرای برنامه های شاد در مجتمع سما شیروان را می‌توان از برنامه های اجرایی موفق در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این واحد برشمرد.


مدارس مجتمع سما شیروان آغاز ولایت صاحب عصر(عج) را جشن گرفتند


مدارس مجتمع سما شیروان به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز ولایت و امامت آخرین سحاب رحمت، حضرت مهدی(عج) مراسم جشن ویژه‌ای با حضور رئیس، کارکنان و دانش آموزان این مجتمع را برگزار کردند.


این جشن که با همت مدیران و واحد پرورشی مدارس برپا شد، مداحان به مدح آن حضرت پرداخته و سخنرانان پیرامون زندگی و شخصیت آن امام همام، موضوع فرج، فلسفه غیبت کبری و صغری امام زمان(عج) سخنانی بیان کردند.


برگزاری برنامه‌های شاد، سرود همگانی دانش آموزان، زدن زنگ آغاز امامت امام زمان (عج)، اهدای هدایا به دانش آموزان با نام‌های مهدی و نرگس و پذیرایی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته