دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1396 - 13:38
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

رضای خدا را در همه کارها در اولویت قرار دهید

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه کارهای خود را برای خدا انجام دهید، تاکید کرد: برای خدا قدم بردارید، تصمیم بگیرید و رضای خدا را بر هر چیزی مقدم بدارید.
کد خبر : 236221

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم تکریم و معارفه مسئول سابق و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، اظهار کرد: توصیه بنده این است که کارهای خود را برای خدا انجام دهید، هر کجا کاری برای خدا انجام شده نتیجه داده است و هر کجا کاری برای خدا نبوده هرچند بزرگ هم بوده باشد ولی به جایی نرسیده است.


محمدیان ادامه داد: برای خدا قدم بردارید، تصمیم بگیرید و رضای خدا را بر هر چیزی مقدم بدارید.


او برای حجت‌الاسلام کلانتری در مسئولیت جدیدش در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین برای حجت‌الاسلام محمد مهدی کرمی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، آرزوی موفقیت کرد.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره حجت‌الاسلام کرمی نیز افزود: آقای کرمی هم از سرمایه‌های بسیار خوب نهاد محسوب می‌شوند. ما به‌ همراه آقای مسعودی و برخی دوستان، چندین بار لیست مسئولین نهاد را جلوی خودمان گذاشتیم و همۀ مسئولان نهاد را که به‌ نظرمان موفق بودند، مرور کردیم و در همۀ موارد، به آقای کرمی رسیدیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته