دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران:

نوبخت بدقولی کرد؛ حداقل انتظار ما از دولت پرداخت یارانه حمل‌ونقل عمومی بود

محمد سالاری: حداقل توقعمان این بوده‌ که دولت آنچه که وعده داده را عمل کند که متأسفانه چنین نشد.
کد خبر : 236182

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، پیرامون به تعویق افتادن دریافت بودجه از دولت گفت: موضوع تذکری که من به دولت دادم برمی گردد به جلسه ای که شورای شهر دوره پنجم با رئیس‌جمهور داشت، ریاست شورا و مسئولان کمیسیون‌ها دغدغه‌های خود را در حوزه شورا مطرح کردند.


وی افزود: از جمله مواردی که مطرح بود می توان به مطالبات شهرداری به ویژه تعهدات دولت در خصوص اختصاص یارانه‌ها به بلیط مترو و اتوبوس و حمل و نقل عمومی اشاره کرد.


وی افزود: در آن جلسه آقای نوبخت یادداشتی را به آقای دکتر واعظی دادند که آقای رئیس جمهور یادداشت را همانجا خواند و در آن نوشته بود دکتر نوبخت قول داده اند که یارانه ای را به بلیط مترو و اتوبوس تخصیص دهد و دستورش را نیز داده‌ است؛ اما با پیگیری‌هایی که ما کردیم متوجه شدیم که هیچ دستوری مبنی بر این امر از طرف آقای نوبخت داده نشده است.


سالاری ادامه داد: ما به عنوان نماینده مردم در راستای صیانت از حقوق مردم در مشکلات و چالش‌های اتوبوس‌رانی و مترو و مشکلاتی که شهر تهران این روزها دارد حداقل توقعمان این بود که دولت آنچه که وعده داده را عمل کند که متأسفانه چنین نشد.


منبع: دانشجو


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته