دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حمید درخشان:

نفت با اعمال شاقه در لیگ برترحضور دارد

سرمربی تیم نفت‌تهران گفت: از ما که با اعمال شاقه در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کنیم، نباید انتظار معجزه داشت.
کد خبر : 236117

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شرایط تیم نفت‌تهران پیش از بازی با پارس‌جنوبی جم گفت: «شرایط اصلا مناسب نیست. مشکلات زیادی داریم که خیلی ما را اذیت می‌کند. خیلی سعی داریم تا دردسرهایی که داریم حل شود ولی کار به کندی جلو می‌رود. مهم‌ترین مسئله ما بحث روحی و روانی است که به‌رغم تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم، نتوانسته‌ایم آن را حل کنیم. مصدومان تیم هم زیاد هستند و باید پزشکان آن را به مسابقه برسانند.»


او در خصوص مشکلات روحی و روانی تیمش اظهارداشت: «بزرگترین عاملی که باعث شده تا تمرکز بازیکنان ما بهم طرح هر روزه حذف تیم نفت‌تهران از جام باشگاه‌های آسیاست. آنهایی که حرف از حذف تیم نفت از لیگ قهرمانان آسیا می‌زنند، با چه مستنداتی این موضوع را اعلام می‌کنند. رسما به ما اعلام شود که فصل آینده آسیایی هستیم یا نه. نمی‌شود که هر روز بدون ارائه مدارک معتبر حرف از حذف نفت در آسیا بززند و روح و روان بازیکنان را به سخره بکشند.»


وی ادامه داد: «بازیکنان ما هر روز با چالش حضور یا عدم حضور در آسیا مواجه هستند. هدف ما شرکت در جام باشگاه‌های آسیاست ولی بهتر است هر چه زودتر تکلیف‌مان را بدانیم. نمی‌دانم چرا همه زوم کرده‌اند روی تیم نفت که این تیم را از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار بگذارند. چه سود و فایده‌ای نصیب‌تان می‌شود که تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا جای خود را به نماینده دیگری بدهد. این رفتار باعث شده تا افکار بازیکنان ما بهم بریزد و نتوانیم بازی های همیشگی‌مان را ارائه کنیم. یکی از دلایل امتیازات از دست رفته ما از بین رفتن تمرکز بازیکنان‌مان به خاطر داستان جام باشگاه‌های آسیاست و نباید از تیم نفت انتظار خاصی داشت.»


سرمربی تیم نفت‌تهران درباره اینکه تیم پارس جنوبی جم با دو شکست متوالی که برابر فولاد و پرسپولیس به دست آورده، زخمی است و برای پیروزی برابر نفت به تهران می‌آید، تصریح کرد: «هیچ تیمی زخمی‌تر از نفت‌تهران نیستا. علاوه بر مسائل روحی و روانی و مشکلات مالی که داریم، از ناحیه داوری هم لطمه خوردیم و حق ما را به تیم‌های دیگر داده‌اند. در بازی با پرسپولیس و گل آفساید این تیم را سالم دانستند، و گل صحیح‌مان برابر صنعت‌نفت آبادان را آفساید گرفتند. چقدر سکوت کنیم و بگذاریم حق‌مان را بخورند.»


او ادامه داد: «به‌رغم همه مشکلاتی که داریم برای آنکه خود را در جدول لیگ برتر احیا کنیم چاره‌ای جز وارد کردن سومین شکست متوالی به پارس جنوبی جم نداریم و باید این تیم را مغلوب کنیم. شک نکنید خیلی تلاش خواهیم کرد تا در دیدار با پارس جنوبی به حداکثر امتیازات بازی برسیم.»


درخشان در مورد مشکلات مالی و مشخص نشدن موضوع مالکیت باشگاه نفت‌تهران تاکید کرد: «نمی‌دانم از سردرگمی ما چه سودی می‌برند که امتیاز تیم نفت منتقل نمی‌شود. حمیدرضا جهانیان هم که قصد دارد مالکیت باشگاه را برعهده بگیرد، حق دارد چون تا زمانی که اختیار باشگاه را برعهده نگیرد، نمی‌تواند هزینه کند. اگر هزینه کند و مالکیت به او منتقل نشود، تکلیف هزینه‌هایی که کرده چه می‌شود.»


او افزود: «تیم نفت‌تهران با کمترین امکانات و به نوعی با اعمال شاقه در لیگ برتر حضور دارد. تیم‌های بزرگ که شرایط مالی خوبی دارند برای رسیدن به اهدافی که دارند، اغلب موفق نمی‌شوند. حالا ما که در شرایط بدی هستیم و به سختی جلو می‌رویم نباید کسی منتظر باشد تا معجزه‌ای را رقم بزنیم و در میان تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته