دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چهارمین نشست کمیته حمل‌و‌نقل و لجستیک اتاق تهران برگزار شد؛

انتقاد از محدودیت‌های شهرداری تهران برای تردد ناوگان پخش فرآورده‌های سوختی

نمایندگان بخش خصوصی در مورد دستیابی به راهکار بهینه مشکل محدودیت تردد حمل‌ونقل ناوگان پخش با شهرداری تهران مذاکره می‌کنند.
کد خبر : 236115

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران،‌ در چهارمین جلسه کمیته حمل‌ونقل و لجستیک اتاق تهران، محدودیت‌ تردد ناوگان پخش محصولات غذایی و دارویی در ساعات ابتدایی صبح در شهر تهران، مورد نقد و بررسی اعضا قرار گرفت.


دبیر کمیته حمل‌ونقل و لجستیک اتاق تهران با اشاره به برگزاری این نشست با حضور نمایندگان شرکت‌های پخش مواد غذایی و دارویی، گفت: طبق دستورالعمل چندی پیش معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران، تردد ناوگان پخش برخی محصولات غذایی و دارویی در ساعات ابتدایی صبح در سطح شهر تهران، از ابتدای مهر ماه سال جاری ممنوع شد که این دستورالعمل مشکلاتی را برای بنگاه‌های تولیدی و شرکت‌های توزیع و پخش ایجاد کرده است.


محمدجواد عطرچیان با بیان اینکه نمایندگان معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران در این نشست حضور نیافتند، افزود: در این جلسه پس از بررسی محدودیت‌های ایجاد شده و نقد جدی فعالان اقتصادی، در مورد دستیابی به راهکارهای عملیاتی بهینه برای رفع این محدودیت که مورد پذیرش معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران نیز باشد، نتایجی به دست آمد و مقرر شد در نشست مشترک با مسئولان این نهاد طی روزهای آینده، این موضوع مورد بحث و بررسی بیشتر برای توافق نهایی قرار گیرد.


عطرچیان با توضیح اینکه بنگاه‌های تولیدی و شرکت‌های پخش خواستار لغو این محدودیت هستند، افزود: در صورت عدم دستیابی به نتیجه در جلسه با مسئولان معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران، این موضوع برای بررسی بیشتر در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران روی میز نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته