دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مسئولان استانی و محلی صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز انگوت وابسته به واحد گرمی

ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز انگوت وابسته به واحد گرمی با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 23610

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه مسیر توسعه و ارتقای علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل را با افزایش سطح رشته‌های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا هموار خواهیم کرد، گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اندیشیده شده قریب به 30 رشته کارشناسی ارشد و دکترا در واحدهای بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ایجاد خواهد شد.


دکتر محمد روحی عیسی‌لو افزود: با افزایش این رشته‌های تحصیلات تکمیلی شمار رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در مقاطع مختلف تحصیلی به بالای 400 رشته خواهد رسید.



معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: اکنون بالغ بر 24 هزار و پانصد نفر در سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحدها و مراکز استان به تحصیل مشغول هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز انگوت در زمینی به مساحت 800 متر مربع در دو طبقه احداث شده و برای تکمیل و بهره برداری آن بیش از 750 میلیون تومان هزینه شده است.








دانشگاه آزاد اسلامی مرکز انگوت در زمینی به مساحت 800 متر مربع در دو طبقه احداث شده و برای تکمیل و بهره برداری آن بیش از 750 میلیون تومان هزینه شده است

دکتر محمد فیضی افزود: این ساختمان مجهز به کارگاه‌های معماری و کامپیوتر، کتابخانه دارای 8 کلاس درس بوده و سایت و محوطه آن با 54 هزار متر مربع با سند مالکیت به نام دانشگاه و در محوطه این دانشگاه 2 هزار نهال مثمر غرس شده است.


فیضی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز انگوت، بعد از سرعین، دومین مرکز دانشگاهی ایجاد شده در بخش های استان است که دارای مالکیت ساختمان بوده، ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این مرکز دانشگاهی در بخش انگوت رشد ارتقای سطح علمی این منطقه را شاهد باشیم.


محمود علایی فرماندار گرمی هم غنای علمی دانشجویان را رسالت بزرگ دانشگاه‌ها عنوان کرد و توجه جدی مسئولان بر رشد همزمان کمی و کیفی مراکز علمی و دانشگاه‌های این شهرستان و حمایت از طرحهای دانش بنیان را خواستار شد.



میرقسمت موسوی‌اصل، نماینده مردم گرمی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تقدیر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی کسب مقام برتر تیم رباتیک این واحد را در هفتمین دوره مسابقات ملی هوا و فضا در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران را نشان از توانمندی علمی اساتید این دانشگاه عنوان کرد و گفت: در تلاشیم با رایزنی با مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی کشور رشته‌های مقطع تکمیلی در این واحد را افزایش دهیم.


در پایان مراسم از بانیان و مسئولان برخی دستگاه‌های اجرایی برای همکاری در تکمیل ساختمان دانشگاه با اهدای لوح سپاس و جوایز تجلیل شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته