دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مجلس در دیدار با فرهار رهبر عنوان کرد:

نقش دانشگاه آزاد اسلامی در شکوفایی علمی و فرهنگی جامعه

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در پویایی و شکوفایی علمی، پژوهشی و فرهنگی جامعه نقش مهمی دارد.
کد خبر : 236011

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، قاسم ساعدی در دیدار با دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با موثر بودن نقش دانشگاه آزاد اسلامی در کشور گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی بدون هیچگونه امکانات دولتی رشد قابل توجهی داشته و توانست نیاز علمی و پژوهشی کشور را برطرف کند.»


نماینده دشت آزادگان و هویزه با توجه به نقش مهمی که تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی داشته و همیشه از فرهیختگان، نخبگان علمی و فعالان فرهنگی حمایت می‌کند. خواستار ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی در واحد سوسنگرد شدند.


ساعدی برخورداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد از فضای آموزشی و پژوهشی مناسب، امکانات و تجهیزات پیشرفته خواستار توسعه و افزایش رشته های تحصیلی در این واحد دانشگاهی شد.


فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم در زمینه توسعه و پیشرفت واحد دانشگاهی و سایر مطالبات واحد سوسنگرد قول مساعدت و همکاری داد.


دکتر عبدالحسن دولاح رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد نیز در پیامی از تلاش و زحمات نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی درباره مطالبات و پیگیری و تصویب رشته های تحصیلی جدید قدردانی و برای وی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی موفقیت و سرافرازی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته