دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسین شمس:

مگر اسم تیمی را گفتم که به آقایان برخورده است

سرمربی تیم گیتی‌پسند گفت: آقایان چه دلیلی دارند که از یک حرف کلی برداشت شخصی می‌کنند.
کد خبر : 235970

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حسین شمس در پاین دیدار تیمش با تیم آذرخش بندرعباس که با تساوی به پایان رسید اعلام کرد که تیمی هزینه‌‌های سفر تیم آذرخش را پرداخت کرده است تا این تیم بدون دغدغه مقابل گیتی‌پسند قرار بگیرد. در همین زمینه حمید بی غم سرمربی تیم مس سونگون که تیمش صدرنشین لیگ برتر فوتسال است اعلام کرد باشگاه مس، باشگاه اخلاق‌مداری است و چنین مسائلی را نمی‌توان‌به مس نسبت داد.حسین شمس از بزرگان فوتسال ایران است و احترامش واجب است ولی باشگاه مس به این مسائل پا نمی‌گذارد.


حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در پاسخ به اظهارات سرمربی تیم مس سونگون گفت: «مگر من اسم از فرد خاصی بردم که به برخی برخورده است. آقایان چه دلیلی دارند که از یک حرف کلی برداشت شخصی می‌کنند. من فقط گفتم یک باشگاهی هزینه‌های سفر آذرخش را تقبل کرده تا این تیم بدون دغدغه مقابل ما قرار بگیرد. حالا هر کسی که از خود اعلام برائت کرده حتما کاری انجام داده که نسبت به حرف‌های من واکنش نشان می‌دهد.»


سرمربی تیم گیتی‌پسند ادامه داد: «کمیته فوتسال گروه تحقیقی تشکیل داده و دارد موضوع پرداخت هزینه سفر تیم آذرخش به اصفهان را بررسی می‌کند. به زودی هم جواب لازم را در این رابطه می‌دهد. من به شخصه توقع ندارم کسی حرفی که درباره پرداخت هزینه تیم آذرخش شده را به خود بگیرد. حالا اگر دوست دارند که خودشان را مقصر بدانند من حرفی ندارم. از قدیم گفته‌اند وقتی توهینی می‌کنی آن کسی که خود را مستحق آن می‌داند به خودش می‌گیرد.»


او درباره اینکه هنوز تیم گیتی‌پسند امیدی به قهرمانی در لیگ برتر فوتسال دارد یا نه، بیان کرد: «7 هفته تا پایان مسابقات باقیمانده و تنها مشکل ما کمبود بازیکن است. ناچاریم با همین موجودیتی که داریم به مصاف حریفان برویم. اگر شرایط خوب پیش برود و مس سونگون امتیازی از دست بدهد، بازی هفته ماقبل پایانی‌ ما با این تیم می‌تواند سرنوشت قهرمان این فصل را تغییر دهد.»


شمس در خصوص حمایت تماشاگران اصفهانی از تیم گیتی‌پسند اظهارکرد: «هفته قبل به دلیل هم زمانی بازی ما با بازی ذوب‌‌‌آهن و فولاد تماشاگران زیادی به سالن برگزاری مسابقه نیامده بودند. امیدوارم در بازی‌های باقیمانده حمایت بیشتری را شاهد باشیم تا در پایان رقابت‌های این فصل جایگاه خوبی را به دست آوریم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: حسین شمس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته