دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1396 - 11:51
زاهدی در پیامی:

جهان و جهانیان تا همیشه ی تاریخ مدیون بسیج و بسیجی است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و بسیج را بهترین سبک زندگی یک جامعه اسلامی توصیف کرد.
کد خبر : 235898

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.


در متن این پیام آمده است:


باسمه تعالی


با درود بیکران به پیشگاه منجی عالم بشریت مهدی موعودعجل الله تعالی فرجه الشریف،نایب برحقش خمینی کبیر و خلف شایسته اش رهبر عظیم الشان عالم تشیع حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، فرارسیدن هفته ی بسیج، هفته گرامیداشت یادگار حماسه آفرین امام راحل(ره) و لشکرمخلص خدا راگرامی می داریم.


بسیج مستضعفین این شجره طیبه و مبارک امام رضوان الله تعالی که عظیم ترین و نیرومندترین قوه مردمی واجتماعی درحساس ترین مقاطع انقلاب، جنگ تحمیلی و شکست صهیونیسم تکفیری؛ مقتدرانه ازملت، سرزمین و نظام اسلامی دفاع کرده، و روز به روز با بلوغ و تکامل چشمگیر خود موجبات امیدواری مستضعفان و بیم وهراس طاغوتیان و مستکبرین عالم را فراهم ساخته است.


بسیج این لشکرمخلص خدا، علاوه بر مقاومت و راندن دشمنان؛ این توفیق الهی رانیز بدست آورد،که در آنسوی مرزهای کشور نیز به سیطره ای غیرقابل تصوردست یابد، و درکنار جهاد نظامی خود، باجهادعلمی، فنآوری وتاکتیکی به سطح چشمگیری از پیشرفت و تکامل دست یابد.


حماسه آفرینی‌های حاج قاسم سلیمانی ها،طهرانی مقدم ها،کاظمی ها و بسیاری شهدای زنده وبه عروج پرکشیده بسیج ،آن ثمراتی رابرای جهان و جهانیان به ارمغان اورده که باید تا همیشه ی تاریخ مدیون بسیج و بسیجی بود.


این هفته ی خجسته و مبارک راگرامی داشته، وبرای همه بسیجیان دلیر میهن، رستگاری و فلاح مسئلت می داریم.


محمد مهدی زاهدی


نماینده مردم کرمان و راور


رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته