دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1396 - 11:03
فرمانده دفاع مقدس:

هدف داعش ریشه کن کردن شیعیان جهان بود

فرمانده دفاع مقدس، هدف داعش را ریشه کن کردن شیعیان جهان عنوان کرد.
کد خبر : 235882

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار رحیم نوعی اقدم در همایش انقلابیون جوان که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت بسیج دانشجویی و همکاری دفتر فرهنگ اسلامی واحد فیروزآباد با حضور مسئولان دانشگاه، فرمانده سپاه شهرستان، دانشجویان و طلاب بسیجی برگزار شد با تبریک پیروزی تاریخ‌ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه برفتنه تروریسم تکفیری و پایان سیطره داعش اظهار کرد: «از همان روزی که انقلاب ما به رهبری امام راحل به پیروزی رسید و امام استقلال ما را اعلام کرد آمریکای‌ها به دشمنی با ما برآمدند و استقلال ما را نپذیرفتند.»


این فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: «آمریکایها با این عقیده که اگر ایران برروی پای خودش بایستد قدرت سوم جهان است و ما آن را نخواهیم پذیرفت جنگ را برتحمیل کردند تا ما نباشیم. ولی ما بر اعتقادو باورهای دینی‌مان ایستادگی کردیم. آنها برای نفوذ و ایجاد ناامنی در منطقه، القاعده و طالبان را درست کردند، چون القاعده و طالبان جغرافیا نداشتند به داعش جغرافیا دادند.»


نوعی اقدم در پاسخ به اینکه آیا ضرورتی بر حضورنیروهای ایران در مبارزه با داعش وجود داشت یا نه؟ افزود: «آمریکایی‌ها داعش را برای نفوذ و نابودی ما درست کردند اگر اینطور نبود چرا شعار اولیه داعش در بدو ورود به عراق و شام این بود که هرکس 5 شیعه را بکشد به بهشت می رود و اگر خود دراین راه کشته شود با رسول الله بر سر یک سفره می‌نشینند؟ آنها گفتند در سوریه و عراق دولت اسلامی عراق و شام را راه‌اندازی می‌کنیم آنوقت حرم و بارگاه اهل بیت را تا 90 متر زیر زمین می‌کنیم، استخوان‌های ائمه و معصومین را در میاوریم که نسل آینده بشر تردید کند در نجف امام علی (ع) بود یا نه؟ در کربلا امام حسین و ابوالفضل(ع) و در سوریه زینب (س) وجود داشته یا نه.»


وی ادامه داد:‌ «مرکز ثقل شیعیان جهان غیر از ایران کجاست؟ مگر نه اینکه هدف داعش ایران بود؟ ما هزاران سند داریم که درمی‌یابیم نوک پیکان حملات داعش ایران بود آنها می‌گفتند با ناامن کردن مرزها شهرهای سوریه و عراق را فتح می کنیم و بعد از آن به ایران می‌آییم. ایران را هم فتح می‌کنیم و تمام انسانهای مجوس و کافر را می‌کشیم و دنیا را از شر شیعیان پاکسازی می‌کنیم. اگر بر فرض یک درصد از این صحبتها درست باشد کدام عقل سلیم می‌پذیرد دست برروی دست بگذارد و بنشیند و نظاره گرباشد. ما با مظلومیت از کشور خودمان هجرت کردیم و هزاران کیلومتر آن سوی مرزها جانی‌ترین و پلیدترین دشمنان این مملکت را زمین‌گیر کردیم حرکتش را کند کردیم و امنیت را برای کشورمان خریدیم.»


نوعی اقدم در پاسخ به سوال یکی دیگر از دانشجویان که آیا ما باید کار داعش را تمام شده بدانیم یا نه؟ افزود: «حتما داعش وجود دارد و احتمال حمله در هر برهه از زمان از سوی این تروریست‌های تکفیری هست اما قدر مسلم این است که آنها دیگر حضور آشکار نداشته و قابل رویت نیستند اما بحمدالله با فداکاری و دلاوری‌های نیروهای مدافع حرم نشان داده شد اگر ایستادگی باشد پایانش پیروزی خواهد بود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته