دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان - لهستان

امامی برنزی شد

کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان، به مدال برنز رسید.
کد خبر : 235798

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان که از عصر امروز (یکشنبه) در لهستان در حال برگزاری است یونس امامی نماینده وزن 65 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز شد.


در وزن 65 کیلوگرم که 26 نفر شرکت کرده‌اند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با با نتیجه 12 بر یک میهایل گئورگیف از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم به مصاف کی یونیزاوا از ژاپن رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 4 بر 9 مغلوب باجرانگ کشتی‌گیر مطرح هندی شد و به دیدار رده‌بندی رفت.


امامی در این مرحله به مصاف حیدر یاوز از ترکیه رفت و با پیروزی 6 بر4 به مدال برنز دست یافت.


تا دقایقی دیگر مجتبی گُلِیج در فینال وزن 97 کیلوگرم برای کسب مدال به مصاف دزیانیس خرامیانکو از بلاروس می‌رود.


نتایج سایر نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم به شرح زیر است:


در وزن 70 کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ذولفقار ماخاماتوف از قزاقستان با نتیجه 5 بر 6 شکست خورد که با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف آمریکایی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.در این وزن 21 نفر به روی باسکول رفته اند.


در وزن 74 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، محمد متقی‌نیا در دور نخست با نتیجه 7 بر 4 مغلوب یاجورو یاماساکی از ژاپن شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل حریف گرجستانی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ایران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته