دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1396 - 15:27

رئیس واحد نجف‌آباد از نمایشگاه اتوکام و غرفه دانشگاه آزاد بازدید کرد

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری با حضور دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار شد.
کد خبر : 235714

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف آباد، بیست و سومین نمایشگاه اتوکام در حالی برگزار شد که دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با برپایی غرفه در این نمایشگاه، آخرین دستاورد های علمی خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.


رئیس واحد نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره این نمایشگاه اظهار کرد: «نمایشگاه اتوکام فرصت مناسبی است تا با ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه دانشجویی، توانایی ها و قابلیت های دانشجویان را به نمایش بگذاریم.»


دکتر مهران مجلسی افزود: «تولید محتوا و مالتی مدیا، سخت افزار، نرم افزار، دولت الکترونیک، شبکه های داده و امنیت فضای تبادل اطلاعات، اینترنت، مخابرات، تجارت الکترونیک، ماشین‌های اداری و آموزش و پژوهش از جمله مواردی است که با ارائه آنها آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برای تامین تمامی آنها را نشان دادیم. حضور دانشجویان واحد نجف آباد در استارت آپ های برگزار شده در این نمایشگاه نیز باعث می شود تا علاوه بر آشنایی با ایده های نوین، بتوانند افق های علمی و کاری بهتری را برای آینده خود ترسیم کنند.»


مجلسی با تاکید بر لزوم فعالیت جدی و موثر دانشجویان در قالب شرکت های دانش‌بنیان، خاطرنشان کرد: «دوره انجام پژوهش های بدون هدف و رفع تکلیفی خیلی وقت است که به پایان رسیده است. پژوهش های هدفمند با دور نمای تبدیل آن به ثروت موضوعی است که آینده فرد و کشور را رقم میزند. شرکت های دانش بنیان این امکان را فراهم می کنند تا دانشجویان در کنار حرکت در مدار علم و فناوری، نیم نگاهی هم به بازار فروش محصولات پژوهشی خود داشته باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته