دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آیت‌الله سعیدی: نگاه سازمان تأمین اجتماعی به محرومان باشد

امام‌جمعه قم با بیان اینکه موضوع تأمین اجتماعی یکی از کارهای نظام است که باید نگاه به مردم داشته باشد، گفت: اجرایی‌شدن این نگاه به افرادی که در کف جامعه هستند، کمک خواهد کرد.
کد خبر : 235679

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و روسای شعب تأمین اجتماعی استان قم که در سالن محراب حرم کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه خدمات اداره تأمین اجتماعی در گذشته محدود بود، اظهار داشت: خدمات اداره تأمین اجتماعی در گذشته محدود و مختص طوایف خاصی بود اما اکنون اداره تأمین اجتماعی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاه به افراد ضعیف و محروم جامعه شکل‌گرفته است.


وی نگاه به محرومان را مدنظر قرار داد و افزود: تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از نگاه‌های درست امام(ره) به محرومین بود، از این‌رو باید نگاه همه این دستگاه‌ها که شکل‌گرفته‌اند معطوف به همه ملت باشد.


امام‌جمعه قم با بیان اینکه موضوع تأمین اجتماعی یکی از کارهای نظام است که باید نگاه به مردم داشته باشد، عنوان کرد: اجرایی‌شدن این نگاه به افرادی که در کف جامعه هستند کمک خواهد کرد، بنابراین هنگامی‌که به افراد محروم جامعه نگاه ویژه‌ای داشته باشیم خداوند هم برکات خود را نازل خواهد کرد.


آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه ممکن است برخی افراد نگاه سوئی به اداره تأمین اجتماعی داشته باشند، ادامه داد: تلاش کنید چراکه دستگاهی که شما در آن هستید ممکن است برخی افراد نگاه سوئی به آن داشته باشند و شما باید با درایت خود در این دورانی که این امانت را در اختیار دارید این مسئولیت را حفظ کنید.


وی ابراز کرد: جای تأسف دارد هنگامی‌که در برخی رسانه می‌شنویم افرادی آخرت خود را به خاطر دنیا می‌فروشند، خوب است در کشور مانند علما و مراجع که هرچه سن آنان بیشتر می‌شود افتخار آنان نیز بالا رود، بنابراین انسان‌دوست دارد در نظام جمهوری اسلامی این نگاه برای مسئولان نیز بماند.


تولیت آستان کریمه اهل‌بیت (س) با بیان اینکه باید در دستگاه‌ها همانند حضرت علی (ع) و برادرش عقیل عمل کنیم، عنوان کرد: مسئولیت در دست شما امانت است و هنگامی‌که مال و مسئولیتی در دست فردی است باید همانند چیزی که ثبت‌شده و در چهارچوب است عمل کنید.


منبع:‌تسنیم


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته