دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده دبیرکل جنبش نجباء در ایران:

جنبش نجباء آمادگی "پاکسازی کامل جولان" را دارد

نماینده دبیرکل جنبش نجباء در ایران با تأکید براینکه آمادگی "پاکسازی کامل جولان" را داریم،‌ گفت: به‌دلیل پیروزی‌های نجباء که توانست ابزارهای دست داعش را به نابودی بکشاند، آمریکا این جنبش را در لیست تروریست‌ها قرار داده است.
کد خبر : 235670

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌عباس موسوی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی ضمن تبریک پاکسازی عراق و سوریه از لوث وجود گروه تروریستی داعش اظهار داشت: شکی نیست که این پیروزی و پیروزی‌های مشابه به خاطر حمایت‌های علماء و مراجع بوده است.


وی با بیان اینکه حشد‌الشعبی و نیروهای عراق با این پاکسازی شایستگی خود را نشان دادند و سبب شکست داعش شدند، افزود: به‌دلیل پیروزی‌های جنبش نجباء که توانست ابزارهای دست داعش را به نابودی بکشاند، حرکت نجباء موردحمله شدید کنگره آمریکا قرار گرفته و حتی این جنبش را در لیست تروریست‌ها قرار داده است.


نماینده دبیر‌کل جنبش نجباء در ایران بیان کرد: تمام نهادهای جامعه مدنی و گروه‌های مختلف مقاومت این تصمیم را محکوم و آن را تصمیمی ظالمانه اعلام کرده‌اند، موضع علمای بزرگ دینی در این رابطه موضعی شرافتمندانه بود و حتی مقام معظم رهبری نیز آن را محکوم کردند.


موسوی ادامه داد: جنبش نجباء اعلام می‌کند همچنان بر عهدی که بسته وفادار است و به روش و راه خود ادامه می‌دهد، و تصمیمی که کنگره آمریکا گرفته را به فال نیک می‌گیرد چراکه ما نیز نقشه‌های آن‌ها را نقش بر‌آب می‌کنیم.


وی با تأکید بر اینکه نیروهای جنبش نجباء همچنان در عراق و سوریه پایدار است، خاطرنشان کرد: ما در آمادگی کامل به‌سر می‌بریم، و حتی دبیر‌کل جنبش نجباء نیز این مسئله را مطرح کرده که آمادگی پاکسازی کامل جولان را نیز داریم، سپاهی که برای این کار در نظر گرفته‌ شده از نظر تعداد و تجهیزات کاملاً آماده است و منتظر فرمان فرماندهی‌کل برای پاکسازی جولان هستیم.


نماینده دبیر‌کل جنبش نجباء در ایران بیان کرد: همچنین اعلام رسمی کرده‌ایم اگر حزب‌الله لبنان مورد تعرض اسرائیلی‌ها قرار بگیرد با آن‌ها در یک جبهه علیه رژیم صهیونیستی قرار می‌گیریم. این جنبش آماده دفاع از اهداف و مقدسات اسلامی است و این اهداف اقتضا می‌کند که در هرجایی به دفاع از مقدسات در سوریه و لبنان بپردازد.


منبع:‌ تسنیم


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته