دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1394 - 12:20

انتصاب دو دانشجوی دامپزشکی واحد گرمسار به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته دانشجویی جامعه دامپزشکان ایران

سید اردلان موسوی و علی بوبهمنش دانشجویان دکترای حرفه‌ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در نخستین نشست نمایندگان دانشجویی جامعه دامپزشکان ایران به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته دانشجویی جامعه دامپزشکان ایران منصوب شدند.
کد خبر : 23558

به گزارش خبرنگار آنا، در نخستین نشست نمایندگان دانشجویی جامعه دامپزشکان ایران که با حضور دکتر حمید قماشچی رئیس و دکتر پیام محبی نایب رئیس جامعه دامپزشکان ایران برگزار شد، سید اردلان موسوی و علی بوبهمنش دانشجویان دوره دکترای حرفه ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و از دانشجویان فعال حوزه دامپزشکی به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته دانشجویی جامعه دامپزشکان ایران منصوب شدند.


در این نشست که با حضور تعدادی از نمایندگان دانشجویی جامعه دامپزشکان ایران از سراسر کشور برگزار شد، تعدادی از دانشجویان موسس کمیته دانشجویی، نخستین جلسه رسمی خود را با حضور قماشچی رئیس و محبی نایب رئیس جامه دامپزشکان ایران برگزار کردند.


رئیس جامعه دامپزشکان ایران، فعالیت ها و ایده های جدید دانشجویان دامپزشکی و لزوم تقویت آن را از نقاط مثبت و حائز اهمیت برشمرد و افزود: وجود نیروهای جوان موجب تشکیل جامعه ای پویا خواهد شد و جامعه ای متشکل از نیروهای تازه آموزش دیده و آماده به کار، در کنار افرادی با سالها تجارب ارزشمند می توانند آینده ای درخشان را برای جامعه مردم نهاد دامپزشکی ایران فراهم کنند.


در این جلسه سید اردلان موسوی و علی بوبهمنش دانشجویان دوره دکترای حرفه ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به عنوان رئیس و نایب رئیس و محمد مهدی فتاحی به سمت دبیر کمیته دانشجویی جامعه دامپزشکان ایران برای مدت 18 ماه تا برگزاری نخستین انتخابات سراسری در کنگره دوسالانه جامعه دامپزشکان منصوب شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته