دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1394 - 10:46

نمودار جاسوسی سایبری ایران بر اساس ادعای اسرائیل + تصویر

روز گذشته (دوشنبه) شرکتی امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل در گزارشی مدعی شده بود که ایران از اسرائیل و کشورهای خاورمیانه به‌وسیله نفوذ در 5 هزار نقطه از جهان جاسوسی کرده است. به‌دنبال این گزارش نموداری از جاسوسی‌های سایبری ایران در رسانه‌ای آمریکایی منتشر شده است.
کد خبر : 23539

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، روز گذشته (دوشنبه) پایگاه اینترنتی روزنامه «تایمز او اسرائیل» اقدام به انتشار گزارش جدید شرکت امنیتی و اطلاعاتی «کلی‌یر اسکای» اسرائیل کرد.


براساس این گزارش، شرکت اسرائیلی در گزارش خود مدعی شده است که به حملات اطلاعاتی گسترده‌ای علیه اهدافی در اسرائیل و منطقه خاورمیانه پی برده است که منبع آن ایران می‌باشد. هدف از این عملیات، جاسوسی و اقدام احتمالی علیه دیگر کشورها بیان شده است.


همچنین در این گزارش آمده است: این اهداف شامل دو ژنرال اسرائیلی، دو کارمند شرکتی امنیتی و تحقیقاتی است. همچنین حدود 44 درصد از اهداف حمله شده در عربستان، 14 درصد در اسرائیل و 11 درصد در یمن قرار دارند.


امروز (سه‌شنبه) پایگاه خبری و تحلیلی «فری‌بیکن» آمریکا علاوه بر گزارش جزئیات مطرح شده در پایگاه اسرائیلی، نموداری ادعایی از حملات سایبری ایران به مناطق مختلف جهان منتشر کرده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته