دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل نظارت بر اجرای صنایع غیرفلزی سازمان ملی استاندارد ایران:

دستیابی به کیفیت و استاندارد کالا نیازمند تلاش بی وقفه است

مدیرکل نظارت بر اجرای صنایع غیرفلزی سازمان ملی استاندارد گفت: دستیابی به کیفیت و استاندارد کالا و خدمات نیازمند تلاش بی وقفه و مستمر است.
کد خبر : 235339

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، محمد احمدی‌مقدم ظهر شنبه در همایش روز ملی کیفیت در استان زنجان که به میزبانی سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه در رویکرد نوین استاندارد به دنبال حذف بروکراسی اداری هستیم، افزود: در رویکرد جدید، استانداردسازی از بطن واحد تولیدی انجام شده و بروکراسی اداری در این زمینه پشت سر گذاشته می‌شود.


وی با اشاره به اینکه خوداظهاری و خودکنترلی مبنای رویکرد نوین استاندارد به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: با وجود اینکه تعبیر آسانی از مقوله کیفیت وجود دارد اما معتقدیم کیفیت تعریف پیچیده‌ای دارد، به همین خاطر انتظار داریم که تولیدکنندگان به سمت تولید با کیفیت مطلوب مصرف‌کننده حرکت کنند.


احمدی مقدم گفت: دستیابی به کیفیت و استاندارد کالا و خدمات نیازمند تلاش بی وقفه و مستمر است.


مدیرکل نظارت بر اجرای صنایع غیرفلزی سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر اینکه باید برای ساماندهی استاندارد صنعت ساختمان، گام‌هایی برداشته شود، ادامه داد: بدون شک، تولید محصولاتی با کیفیت و استانداردهای بالا سبب راهیابی این کالاها به بازارهای سایر کشورها می‌شود، بنابراین معتقدیم این مهم با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، قابل دسترسی است.


مدیرکل نظارت بر اجرای صنایع غیرفلزی سازمان ملی استاندارد ایران از مقوله آموزش به‌عنوان یکی از موضوعات و مباحث جدی در حوزه استاندارد خبر داد و با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال نسبت به آموزش ۱۴۸ هزار نفر ساعت برای مدیران کنترل کیفی در کشور اقدام شده است، تصریح کرد: دست‌یابی به استاندارد و کیفیت بالا نیازمند تلاش مستمر است.


منبع:‌مهر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته