دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1394 - 10:58

اعضای هیأت امنای مجمع خیرین سلامت استان تهران انتخاب شدند

سید‌رضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و سید‌حسین هاشمی،‌ استاندار تهران به عنوان رئیس و نایب رئیس مجمع خیرین سلامت استان تهران انتخاب شدند.
کد خبر : 23529

به گزارش گروه اجتماعی آنا،‌ اولین مراسم انتخاب هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، سید حسین هاشمی استاندار تهران و سید رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و جمعی از خیرین سلامت برگزار شد.


در مجمع عمومی خیرین سلامت برای انتخاب اعضای هیات مدیره و هیات امنای مجمع خیرین سلامت تهران به ترتیب حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به سمت ریاست هیئت امنا مجمع خیرین سلامت استان تهران، سیدحسین هاشمی استاندار تهران به سمت نایب رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران انتخاب شدند.


همچنین در این جلسه به ترتیب محمد حسن نامی، محمد علی امام هادی، علیرضاعسگریان، مجتبی مطهری اصل، هاشم سلیمی آشتیانی، قاسم نوده فراهانی و حسین نیکنام به عنوان اعضای اصلی هئیت مدیره و مسعود توانا و آتوسا مومنی نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره با رای مجمع انتخاب شدند.


همچنین مردانی و حسام عقبایی به عنوان بازرسان اصلی و علی توسطی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.


در این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی با اشاره به ظرفیت‌های ائمه جمعه سراسر کشور خواستار استفاده از این ظرفیت برای بکارگیری و جلب مشارکت خیرین در عرصه سلامت شد.


رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه کشور در اجلاس مجمع خیرین سلامت تهران از آمادگی 840 نفر از ائمه جمعه برای جذب و اطلاع رسانی و جلب مشارکت‌های خیرین سلامت در سراسر کشور خبر داد.


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در اولین جلسه تشکیل هئیت امنا و هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران که با حضور دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و جمعی از خیرین سلامت استان تهران برگزار شد اظهار کرد: اقدامات خیرین سلامت اقداماتی انسانی و مورد قبول خداوند متعال قرار است.


وی با اشاره به اقدامات خیرین سلامت کشور، افزود: مجمع خیرین سلامت با حضور نیری و همکارانش توانسته اقدامات قابل قبولی درحوزه بهداشت و درمان داشته و این خدمات در مناطق مختلف کشور دیده می‌شود.


رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه آماده همکاری برای گسترش این امر خیر در میعادگاه نماز جمعه کشور فراهم است،گفت: 840 محل که در آن نمازجمعه برگزار می‌شود آماده همکاری در این امر خیر بوده و حاضریم برای جذب مردم در این اقدام خداپسندانه اقدام کنیم.


وی با بیان اینکه فرمایش مقام معظم رهبری استفاده از ظرفیت‌های مردمی است، بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید زیادی مبنی بر بکارگیری و جذب وحضور مردم در امور خیر دارند و تاکید معظم له نشان از اهمیت حضور مردم در این حوزه است.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه عمل خیر تربیت کننده انسان است، تصریح کرد: باب خیر نباید از مردم گرفته شده و روحیه خدمتگذاری در مردم کشور نیاز به گسترش است.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه امکانات زیادی از حوزه بهداشت و درمان متعلق به خیرین کشور است بیان کرد: دو سوم امکانات شبکه بهداشت و درمان کشور از حوزه وقف بوده و نقش خیرین در این حوزه قابل چشم پوشی نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته