دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1396 - 15:32

کمک 54 میلیونی محیط زیست به محیط بان زلزله زده کرمانشاهی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خصوص کمک رسانی محیط زیست به مردم زلزله زده کرمانشاه، گفت: به محض کسب اطلاع یگان از زلزله کرمانشاه از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خواسته شد تا کارکنان و محیط‌بانان استان نیز در کنار سایر یگان‌های امدادی استان همچون ناجا، ارتش و هلال احمر به مردم زلزله زده خدمت کنند.
کد خبر : 235275

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از محیط زیست، سرهنگ جمشید محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست افزود: به محض کسب اطلاع یگان از زلزله کرمانشاه با مدیرکل و فرمانده یگان استان تماس حاصل و میزان آسیب وارده به ساختمان‌های محیط زیست، پاسگاه‌های محیط بانی، محیط بانان و کارکنان محیط زیست بررسی شد.


محبت خانی ادامه داد: طی بررسی‌ها مشخص شد آسیب جزئی به ساختمان محیط بانی سر پل ذهاب، همچنین تخریب کامل منزل مسکونی یکی از محیط بانان استان و آسیب‌هایی به منازل مسکونی دو محیط بان دیگر وارد شده است. بنابراین از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خواسته شد تا کارکنان و محیط بان‌های استان نیز در کنار سایر یگان‌های امدادی استان همچون ناجا، ارتش و هلال احمر به مردم زلزله زده خدمت کنند.


وی با بیان اینکه حتی شیفت‌های استراحت نیز به صورت داوطلبانه برای کمک رسانی و خدمت به مردم به محل کار بازگشتند، اظهار کرد: سایر ادارات کل استانی محیط زیست نیز با ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی تلاش کردند تا به هموطنان آسیب دیده در کرمانشاه خدمت رسانی کنند.


محبت خانی اشاره‌ای هم به تخریب کامل منزل مسکونی محیط بان کرمانشاهی یارولی محمودی داشت و گفت: با اعلام درون سازمانی و جمع آوری کمک‌های نقدی مدیران و کارکنان سازمان، موفق شدیم مبلغ 54 میلیون تومان به این محیط بان خدوم کرمانشاهی کمک کنیم.


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست یادآور شد: در جمع آوری این مبلغ همه کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست از جمله رئیس سازمان، معاونان، مشاوران، کارشناسان، محیط بانان در سطح استانی و ستادی همکاری داشتند.


وی افزود: بخش دیگری از کمک‌های نقدی همکاران نیز به زودی به دو محیط بان دیگر استان که منازل مسکونی آن‌ها در زلزله اخیر آسیب دیده، اهدا خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته