دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1396 - 21:32

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛ 4 آذر

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر : 235267

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، طرح سوال از رئیس‌جمهور باید در دستور کار قرار گیرد، ضرورت پیگیری اقدامات مجرمانه عربستان از طریق شورای امنیت، شکست داعش، استکبار را به طراحی توطئه‌های جدید وادار می‌کند و ... از پربازدیدترین اخبار صفحه سیاسی است.


هیئت رئیسه مجلس نباید خلاف آئین‌نامه داخلی عمل کند


رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره در دستور قرار نگرفتن طرح سوال از رئیس‌جمهور و تهدید برخی نمایندگان به آبستراکسیون گفت: مصلحت کشور این نیست که چنین اقداماتی انجام دهیم اما از هیئت رئیسه مجلس نیز توقع داریم که وظایف قانونی خود را انجام داده و خلاف آیین نامه داخلی عمل نکند.



ضرورت پیگیری اقدامات مجرمانه عربستان از طریق شورای امنیت


یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران با هماهنگی با کشورهای بزرگ منطقه و روسیه باید جنایات عربستان را از طریق شورای امنیت پیگیری کرده و برای این کشور محکومیت ایجاد کند.


شکست داعش، استکبار را به طراحی توطئه‌های جدید وادار می‌کند


رئیس مجمع تشخیص مصلحت با یادآوری هشدارهای رهبر انقلاب مبنی بر لزوم هوشیاری نسبت به توطئه‌های استکبار گفت: شکست داعش، استکبار را به طراحی توطئه‌های جدید وادار می‌کند.


پیاده‌سازی گفتمان اعتدال در کشور، اصلی‌ترین وظیفه حزب اعتدال و توسعه


دوازدهمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه با حضور دبیرکل، معاونان، دبیران تشکیلات استانی و روسای کانون‌ها و سازمان‌های حزب، با محوریت تقویت آموزش‌های تشکیلاتی و سیاسی در تهران برگزار شد.



گفتمان اعتدال بر مبنای احترام به مخالف و پذیرش نقد شکل گرفته است


معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه گفت: گفتمان اعتدال بر مبنای احترام به مخالف و پذیرش نقد شکل گرفته است. البته سکوت در مقابل برخی بداخلاقی‌ها به معنای تنازل از دفاع از حقوق ملت نیست.


دولت ۱۴۰ میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض به بنیاد مسکن پرداخت کرد


وزیر کشور با بیان اینکه کمک‌های بلاعوض دولت از امروز به مردم پرداخت می‌شود، گفت: دولت ۱۴۰ میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض به بنیاد مسکن پرداخت کرد.


پیگیری استیضاح 27 امضایی رحمانی فضلی


یکی از طراحان استیضاح وزیر کشور گفت: تاکنون 27 نماینده استیضاح وزیر کشور را امضا کردند اما قطعا تعداد بیشتر خواهد شد.



امیر «محمد جعفر تک» فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی شد


طی حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ دوم خلبان «محمد جعفر تک» به سمت فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان منصوب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته