دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1396 - 11:52
سخنگوی سازمان اورژانس کشور خبر داد:

تصادف خونین ال 90 با تریلی در همدان/ 4 کشته در سقوط پراید به کانال آب در اردبیل

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از دو حادثه ترافیکی که طی شب گذشته رخ داده بود، خبرداد و گفت: در دو حادثه شب گذشته که در استان همدان و اردبیل رخ داده بود 6 نفر از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند و 5 نفر روانه بیمارستان شدند.
کد خبر : 235114

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، از سقوط یک دستگاه پراید در کانال آب خبر داد و گفت: حادثه ساعت 00:35 دقیقه بامداد امروز به مرکز اورژانس اعلام شد که در پی آن یک دستگاه پراید در محور بیله‌سوار- جعفرآباد اردبیل در کانال آب سقوط کرده بود.


وی با بیان اینکه به محض اطلاع یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، افزود: متاسفانه در این حادثه 4 نفر در دم جان خود را از دست دادند و دو نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.


2 کشته در تصادف با تریلی


سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ادامه از تصادف خودروی ال 90 با تریلی در اتوبان همدان نیز خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 01:03 دقیقه به مرکز اورژانس همدان اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.


وی افزود: در این حادثه 2 نفر از سرنشینان در دم جان خود را از دست دادند و 3 نفر نیز مصدوم شدند.


خالدی عنوان کرد: دو نفر از مصدومان پس از دریافت اقدامات اولیه اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر نیز از خدمات سرپایی بهره‌مند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته